Asian Sound HAPI Drum Mallet

8

Mallets for HAPI Drum

  • Plastic shaft
  • Rubber tip
  • Quantity: 1 pair
Available since August 2016
Item number 397137
Sales Unit 1 piece(s)
Mallet Hardness Medium Soft
Head Material Rubber
Shaft Material Plastic
Suitable for Steel Drum
15,90 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Thursday, 28.03.
1

8 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

6 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
Haraldino 05.11.2019
Ich habe mir diese Schlägel in Ergänzung zur Nataraj Steel Tongue Drum A-Akebono von Thomann gekauft. Beim Probespielen vor Ort erzielte ich mit diesen meinem Empfinden nach einen klareren und volleren Klang als mit den dazugehörigen. Sie haben zusätzlich einen Griffbezug, der einen guten Halt in den Händen gibt. Sie sind auch etwas länger, was für mich von der Handhabung her angenehmer ist. Mit diesen Schlägeln lassen sich sowohl eher leise als auch sehr volle und eher laute Klänge klar und sauber spielen. Insgesamt bin ich eigentlich (sehr) zufrieden. Eigentlich, weil die Schlägelstangen aus Plastik sind und ich viel lieber welche aus Naturmaterialien hätte. Wobei ich als musikalischer Nicht-Fachmann natürlich nicht weiß, ob die Verwendung von Plastikschlägeln einen besonderen Grund im Blick auf Spiel und Klang hat.
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
b
testé et convaincu
boletremy 06.04.2020
alors deja le seul site ou je les ai trouvé

elle sont un peu cher mais excellente , parfaite pour un HAPI Drum

ou un tankdrum fait maison

Résistante , et apporte une reelle douceur dans le son joué.

je recommande grandement
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
BC
Gut und ist
Benny's Club 06.04.2020
Guter Griff aber hätte mir gewünscht dass die Sticks aus Holz sind damit sie "steifer" sind. Stört beim schnellen spielen. Aber sonst bin ich sehr zufrieden.
quality
0
0
Report

Report

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Lo que esperaba
A1974 28.07.2022
Las compré para mi hijo y la verdad es que van muy bien para ayudarle a desarrolar las habilidades rítmicas. También tengo que decir que hay momentos en que se las tengo que esconder, cuando se emociona demasiado.
quality
0
0
Report

Report