Brand Trumpet The Perfect One GO

2

Trumpet Mouthpiece Made from Special Plastic

  • Medium and shallow cup
  • New developed 11th version, which allows for high notes and still brings a full sound in the lower and middle registers
  • With a double cup, a combination of shalow and medium depth
  • Inner cup diameter: 16.50 mm
  • Bore: 3.66 mm
  • Colour: Gold
Available since March 2017
Item number 410472
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Flat
Cup Diameter 0 mm
Finish Plastic
58 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Wednesday, 24.04.
1

2 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
ts
trumpet steve 13.02.2019
Bezüglich Doppelkessel, Größenverhältnisse und Ansprache erinnert mich das Mundstück an die Ursprungsform des Dennis Wick 4E, mit dem ich persönlich hervorragend klar komme. Ob Turbo-Blow wirklich was bringt, kann ich nicht beurteilen (hierzu müsste man exakt die gleiche Form mit und ohne Verdrallung mal ausprobieren können).

Add on für mich ist das sehr angenehme, warme Temperatur-Empfinden. Auch gut finde ich die minimal rauere Oberfläche des Randes - ich glaube dadurch besser die Lippen da halten zu können, wo sie hinsollen.
Unter Verarbeitung habe ich auch mal die Optik hinzugezogen, die ich eher mäßig finde (natürlich subjektiv) - da hilft für mich das kaschieren mit einem Booster. Wie langhaltig der Kunststoff seine Konsistenz halten wird, wird sich noch zeigen...

Insgesamt bin ich überraschend zufrieden.
quality
response
sound
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
FF
Ein Produkt das hält was es verspricht!
Flint Fandango 27.01.2022
Ich komme mit diesem Mundstück hervorragend zurecht und auch Ansprache und Sound können überzeugen.
Die Verarbeitung ist von tadelloser Qualität, die goldene Farbe passt prima zu meiner Trompete und man kann klar erkennen, dass sehr viel 'Know how' in diesem Produkt steckt.
Dieses Mundstück ist mein sofort zu meinem Favoriten avanciert - ich möchte es nicht mehr missen.
quality
response
sound
0
0
Report

Report