Masterwork 15" Custom Thin Crash

3 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

1 Review

Masterwork 15" Custom Thin Crash
128 €
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Wednesday, 24.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Top Sound, und günstig noch dazu
Tamino182 03.12.2023
Die Masterwork Custom Thin Reihe ist wirklich der Hammer. Ich spiele hauptsächlich Metal/Hardrock.
Wenn ich das vorher gewusst hätte, hätte ich mir mein HHX Set gespart... Ich habe das 16" Custom Thin irgendwann aus Jux gekauft und war sofort begeistert, schön crisp, nicht so bauchig/mittenlastig wie dickere Becken. Da mir ein AAX Xplosion kaputt gegangen ist wollte ich eigentlich das 18" Masterwork, aber beim Test vor Ort fand ich das 15"er tatsächlich ansprechender. Nun spiele ich 15"/16" als Main Crashes, sieht ein wenig komisch aus, kommt über die Overheads wirklich super.
Lasst euch von dem Preis nicht blenden, die Masterwork Thin sind direkte Konkurrenten für die Topmodelle der großen Marken!
sound
quality
0
0
Report

Report

Masterwork 15" Custom Thin Crash