Meinl FD20T 20" Framedrum

2 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

2 Reviews

Meinl FD20T 20" Framedrum
188 €
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Thursday, 4.04. and Friday, 5.04.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Tombenni 18.02.2020
Sehr gute Qualität und guter Klang. Lassen sich leicht und einfach stimmen mit dem beiliegenden Zubehör. Der Holzrahmen ist relativ schwer, absolute Anfänger sollten sich welche mit leichterem Rahmen hier aussuchen 😉
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
E
Meine erste Rahmentrommel
Estefane 06.09.2015
Ich bin sehr zufrieden. Beim Anspielen im Hause Thomann hat mir der Sound gut gefallen, 20" sorgen für schön bassige Töne so wie ich mir das erhofft habe! Die Verarbeitung wirkt auf mich wertig, mir fehlt generell allerdings die Erfahrung bezüglich anderer Modelle. Die ersten Aufnahmen mit meinem SM57 können sich nach relativ geringer Bearbeitung auf jeden Fall hören lassen!
sound
quality
0
0
Report

Report

Meinl FD20T 20" Framedrum