Meinl MFDB-12BE Bendir Bag

3

Professional Bendir bag

  • Size: 12" x 4"
  • Made of extremely tear-resistant nylon
  • Double zipper
  • Shoulder strap
  • Handle
  • Colour: Black
Available since April 2009
Item number 225456
Sales Unit 1 piece(s)
Model MFDB-12BE BENDIR BAG
Fitted for Bendir
40 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Friday, 26.04.
1

3 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
f
...auch als Snaretasche verwendbar!
freebop 13.10.2009
Ich habe mir diese Bendirtasche gekauft, da ich ein neues Bag für meine 12"x04" Picollosnaredrum gesucht habe. In dieser Preiskategorie war nicht's zu finden und es ist sowieso schwierig in dieser Größe fündig zu werden. Da kam mir die MFDB-12BE gerade recht! Die Tasche überzeugt durch eine gute Verarbeitung, die Nähte sind einwandfrei ausgeführt, die Polsterung im Inneren schützt auch vor härteren Stößen und das Obermaterial ist absolut reißfest und sehr stark wasserabweisend, was einen optimalen Schutz des Instruments ermöglicht.
Der doppelte Reißverschluss ist leichtgängig und der kleine Schultergurt ermöglicht einen praktischen Transport!
Alles in Allem ein gutes Bag - nicht nur für Bendirs!
handling
quality
0
0
Report

Report