PPV Medien Piano Fitness

5 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

1 Review

PPV Medien Piano Fitness
27 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Thursday, 28.03.
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Pianofitness eine Herausforderung
JochenH 26.09.2012
Liebe Tastendrücker,
ich bin wirklich kein Held des Übens. Aber ich muss sagen mittels Pianofitness ist mein Übungsprogramm wieder etw. abwechselungsreicher geworden. Die einzelnen Lessons sind klar strukturiert und man bekommt zu manchen technisch schwierigen Stücken einen neuen Ansatz.
Sehr gut ist die beigelegte CD mit allen Pianolessons als MP3-File. Also, auf den Rechner ziehen, Anhören und Nachspielen.

Noch eine Anmerkung, da ich oft noch Probleme mit gleichmäßigem Anschlag in schnellen Sequenzen habe, finde ich ergänzend die alte Pianoschule Hanon sehr hilfreich.
teaching competence
educational value
0
0
Report

Report

PPV Medien Piano Fitness