Remo 10" Emperor White Smooth

14

10" Emperor

  • Smooth White
  • Double-ply smooth and with a white finish
  • Very stable drum head
Available since April 2006
Item number 192242
Sales Unit 1 piece(s)
Colour White
Type Of Head Double Ply
Finish Smooth
DAmper Ring No
Dot No
19,90 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Friday, 19.04.
1

14 Customer ratings

4.9 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

4 Reviews

google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
FJ
Bueno
Francisco Javier518 05.03.2013
El sonido me encanta, los medios que suenan son increibles incluso si ajustas más la afinación puedes llegar a sacar unas frecuencias agudas bastante interesantes. al golpearlo con la baqueta el sonido es impresionante, volveré a comprarlo sin duda.
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
MJ
Smooth aber druckvoll!
Markus J. 529 25.11.2015
Das Emperor Smooth ist eine sehr gute Variante zur Clear Version!
Gerade in Live/ Studiosituationen sprich abgenommenen Bereichen hat es seine Stärken!
Durch die leicht andere Folie entsteht ein gut kontrollierter und ziemlich fetter Sound, ohne eine zu starke Mittenkurve, dennoch klingen die Felle alles andere als tot oder ähnliches, man muß eigentlich nix mehr dämpfen es entsteht ein sehr runder, sauberer Sound!
Außerdem ist dazu das Spielgefühl sehr angenehm.
Einfach mal testen, lohnt sich in jedem Fall!
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Haltbarkeit und guter Klang
Blast 12.03.2013
Haltbarkeit und guter Klang, geht das denn? Ja, geht! Die Emperor coatet-Version ist ja bekanntlich ein zuverlässiger Klassiker, jedoch hat mir da immer ein wenig der punch gefehlt. Das Emperor smooth white hat alles was das Drummer-Herz begehrt. Punch, Bass und einen offenen Sound denn ich nur von einschichtigen Fellen kenne. Für mich funktioniert es perfekt auf meinen Birke-Toms.

Mein Fell!
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
K
Fell der extraklasse!
Kaizzer 07.11.2009
Diese Fell hat mich sehr überzeugt! Es zu stimmen war doch leichter als ich gedacht habe und der Sound den ich durch dieses Fell erhalte gefällt mir sehr gut! Ich hätte nicht gedacht das ich mit diesem Fell mein 10" Tom so in Szene setzen kann! Sehr schönes Fell!
sound
quality
0
1
Report

Report