14,30 kr

Afsendelse forventet onsdag, 17.04.
FD
It is what it is
Frederik D. Larsen 10.05.2020
Der er vel ikke meget at mene om små ringe af plastik. De gør, hvad de skal. Jeg havde nok forventet en blødere art plast, men indtil videre holder de gearet i mit rack på plads.

De er perfekte, men dyre
Anonym 20.09.2023
De er perfekte, og det er de fordi:
1. Somregel sidder skruerne i rackunits ret tæt på næste Unit, så hvis man som jeg, først havde købt nylonbeskyttere der også beskyttede siden af skruen (hvorfor det egentlig er en ting ved jeg ikke), så er der 2mm for meget og der er en sprække imellem dine units.
2. Hvis du nogensinde skulle stå i den situation at du vil sælge din Unit videre, så er der ikke ridser efter skruer, praktisk.

Derfor er min konklusion at de er perfekte til formålet, men en noget høj stk. pris!

PC
Det er hvad det er
PHOEBUS CARTEL 25.08.2017
De virker efter hensigten, men er måske lidt for bløde (eller er de måske faktisk lidt for hårde?) - det er svært at sige, men pas på med ikke at spænde skruen for hårdt ved montering, disse ringe vrider sig og bliver hurtigt ovale. Men ved normal brug og lidt omhu med skruetrækkeren, ja så er de super og klarer opgaven perfekt.

I
They work
Inveracity 07.06.2020
It's plastic disks, they do their job well!

SB
Svær at være utilfreds med en plastikskive.
Stig B0 08.08.2017
meget ensartet og flot farve :-)

F
virker som de skal
Freisig 13.11.2017
De er rigtig gode hvis man vil slippe for at rack modulerne bliver alt for ridset og sidder bedre fast også selvom det kun er til studie brug.

L
5 stjerner
LALabs 03.02.2023
Hurtigt tip. Stram ikke for meget så går de i stykker.