portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet fredag, 19.04.
J
God lyd til en lav sum
Jasper_DK 06.11.2019
Jeg har længe været interesseret i musikproduktion, og har kørt det via min DAW hjemme i soveværelset. Synths har altid været temmelig uopnåeligt for mig, mens jeg var på SU. Tiderne har ændret sig, og nu kan man få synths til en affordable price.

Jeg var lidt skeptisk omkring, hvad man kan få til prisen (den er utrolig lav, trods alt), men blev meget positivt overrasket over min Neutron. Lyden er genkendelig, men alligevel ret ny, og de mange patchingmuligheder gør at du virkelig har en semi-skizofren synth ved hånden, for den kan lyde som dag og nat alt efter, hvor ivrigt du patcher den.

Designet er nemt og overskueligt, om end det er diskutabelt hvor lækker den røde farve er. Hertil kan jeg anbefale at købe et overlay i en anden farve, så er den nemmere at cleare med kæresten, når I diskuterer, hvorvidt den skal stå fremme eller ej.

Hvad angår købsproces, levering og så fremdeles, så er jeg ovenud positiv. Thomann har præsenteret mig for et af de mest smooth købsprocesser hidtil, og det er særlig betryggende når man ligger en stor sum penge. Jeg kan på det varmeste anbefale dem.

Jeg er en tilfreds kunde.

v
meget for pengene
vejmand 14.01.2022
Sjov at lege med. Rigtig mange muligheder. Den lader til grundlæggende at være vred og hysterisk, men kan skrues og patches ind i et mere blidt territorium. Fintfølende tuning. Delay kan desværre høres selvom mix dialen er i 0, men det kan man komme udenom hvis feedback er skruet helt ned og tiden er sat så kort som muligt.

L
5 stjerner
LALabs 29.01.2023
Lyden er den ægte, fair pris fair lyd, godt tilfreds