portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 3-4 uger
På lager indenfor 3-4 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

Øvelokale / studio / mindre spillejob
Anonym 21.01.2017
Produktet passer perfekt til vores x32 Producer. Er let at tilkoble / tilpasse unden at skulle være expert og optræder som om den var en interageret del af Produceren / X32.

Fordele:
- talk bag, mulighed for at kommunikere med scenen og f.eks. få tilpasset monitorer lyd on the fly. Hvem har ikke prøvet at stå med for meget eller for lidt monotorlyd en helt sæt.
- dejligt ikke at skulle slæbe rundt på tunge kabler til en stageboks
- signal / støj forhold perfekt, digitalt direkte fra scenen.
- mulighed for at fordoble antal ind og udgangen med 20 cm netkabel og en ekstra S16 hvis der skulle blive behov
- mulighed for at låne vores S16 ud til andre vi kender og det samme den anden hvis vi skal bruge 2 stk. Det tager et minut at frakoble den.
- herforuden en række andre mulighed som P16 m.m. vi glæder os til at bruge

Ulemper:
- er ikke stødt på nogen endnu

I øvelokalet bruger vi samme fysiske / programmerings set up som på scenen hvilket gør det rigtigt let flytte mixeren ned i lokalet og komme igang da alt der binder scene og mixer sammen er et netkabel.