Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem torsdag, 4.04. og fredag, 5.04.
MK
The Best for Mixing & Mastering
Max Køngerskov 13.10.2022
Buy them if you mix or master. That's really all I want to say. But if I am to say anything else it's that wether you're an orchestral composer, singer or something else, you will like the feedback you get out of these. Clarity, mid, bass, all superb without any extreneous elements. Nothing about these headphones is uncomfortable, wear or sound-wise. It's what you want for mixing and mastering. Fit comfortably and is soft on the head. They have good clear reproduction even when you sit next to a person using them and listen to the bleed. This pair is an open-backed headphones which means you're supposed to mix and master with it. These headphones are not for musicians who need to record while listening back in headphones as these will bleed too much into the microphone, so for musicians I recommend DT 770 PRO as they will serve serve better for that purpose.

n
godt men...
not-smart 04.10.2022
købte produktet for nogenlunde et år siden, den har tjent godt men der er nogle små ting der ikke er så gode.

for det første er de nok de bedste jeg nogensinde har prøvet.

lyden: kom an på hvad man skal bruge den til men dem kan godt være alt for "harsh" i de højere frekvenser (fx hats, cymbals og synths)
der er meget separation mellem lyden.

komfort: de er fine man kan sagtens side i længer tid, dog skal det dog siges at de kan føles mærkelige og nogen gange ubehagelig i længden, det kommer også an på ens øre og hvad man er vant til.

forarbejdet: er top kvalitet, bare undgå at tabe dem. ps et tip vil være at putte dem i kassen de kommer i.

kan anbefaledes, dog er der en ting mere de er openbacks, så de lader lyd komme ind og ud hvilket kan have en effekt på lyden man hører.
det kan også anbefales at man også har et par closedbacks.

v
solide og vellydende
vejmand 05.05.2022
Jeg erstattede mine AKG K702 med disse, og det er bestemt en opgradering. De er robuste og lyder fantastisk. Næsten alt er lavet i metal og kablet kan nemt udskiftes. De fremstår langtidsholdbare og modstandsdygtige overfor stød og tab. kan nemt justeres til ens hoved og sidder tilpas stramt.

Jeg bruger dem til at designe lyde og mixe musik, og de er strålende igennem hele spektret. Klare og afslørende.

Helt tilfreds med mit køb.

C
Høj kvalitet
Chris.H 04.04.2023
Lyder super godt. De er åbne, så man får ikke helt samme fornemmelse af at sidde inde i en boble. Nogen kan godt lide boble-fornemellesen fordi det er nemmere at koncentrer sig, men jeg kan godt lide at jeg kan høre hvad konen siger.