Dunlop Electric Pick Variety Pack

Afsendelse forventet torsdag, 28.03.
C
Masser at vælge imellem
Chabbi 01.03.2021
Jeg er lige begyndt at spille guitar, vidste ikke rigtig hvilken slags picks jeg skulle købe.
Så endte med denne pakke. Kan sige at jeg er rigtig tilfreds.
Det er super fedt med en masse forskellige.

FS
Alt godt fra havet
Frederik S. K. 22.04.2023
Dette er en god pose blandet slik, og selvom at jeg foretrækker nogle plektre frem for andre, så har alle disse deres retmæssige plads når det kommer til forskellige genre og teknikker. Køb også den akustiske version, den gemmer også på en masse godt!

HD
Godt pick sort.
Heavy Dude 05.07.2020
Super lækkert pick sortiment. Her er lidt for en hver smag i forskellige størrelser og tykkelser.
så finder man hurtig ud af hvad for en der passer bedst til en. og så er de jo vildt billige.
1.0 mm er mit fortrukne.

B
Glimrende måde at finde ud det på - en gang for alle.
Buur 15.04.2019
Der sniger sig et par særlinge med, som du næppe får brug for, men i det store hele en glimrende lille samling til at få slået fast hvad der er favoritten fremover. Og så køb en hel stak af dem. Man kan argumetere for at det så er en 8-10 stykker der er forkerte, men ...de bliver jo væk alligevel.

AS
Fine plektre
Andreas Skak 03.02.2021
Gør hvad de skal, der er mange forskellige, så de er gode hvis du ikke har valgt det rette plekter endnu.

Lidt jazzy
AlexDaug 16.05.2020
Bredt spektrum af plektre, men det er lidt jazzy, hvis man nu ikke er til den slags. Men god mulighed for at finde sit eget "pick of destiny".

H
Good variety
Hyllen 08.06.2020
Great variety of picks if you have't found exactly what makes you tick yet.

K
Meget fine picks
Kaalund 13.02.2021
Det er nogle dejlig fine picks, er især fan af den lilla jazz pick. Der er god variation i tykkelsen, kan kun anbefales.

s
god picks
soenderup 27.04.2021
gode picks. pakken har lidt af hvert. god til nybegynderen, eller hvis alle dine picks er forsvundne igen :(

L
Rigtigt gode plektar
Luikaz 13.02.2023
Fine plektar. top kvalitet og mange at vælge imellem