Dunlop Nylon Max Grip 1.0 Player Pack

Afsendelse forventet lørdag, 30.03.
C
De kræver lidt tilvæning.
CISPLAT1N 30.11.2018
"Max grip" er i hvert fald ikke en overdrivelse.

De første par dage var jeg meget skuffet og havde købt tre pakker. Jeg har altid været vant til at korrigere lidt på mit plektar imens jeg spiller. De glider jo lidt.

I starten med disse føles de som om de sidder fast mellem tommel og pegefinger. Så hvis ikke det sidder korrekt fra starten skal man nærmest stoppe helt op og derefter lægge det perfekt mellem fingrerne. For det flytter sig ikke en my imens man spiller.

Efter et par dage vænner man sig dog til det og så kan man godt småjustere lidt og i hvert fald nok.

Nu er det bare perfekt synes jeg.

Har dog bemærket at mit "attack" er blevet hårdere og for første gang sprang jeg to strenge på samme tid i forbindelse med et 2.0 bend.

Det har jeg ikke oplevet før og jeg er ikke sikker på at det har noget med plektaret at gøre. Det skete dog og måske er det relevant.

Derudover er jeg nu 100% tilfreds efter lidt tilvæning. Har brugt dem på akustisk guitar og elektrisk guitar. Endnu ikke på bas, men jeg vil godt vædde på at det om muligt vil være endnu bedre end på guitar.

Bare husk på at de kræver lidt tilvænning så du ikke bliver skuffet over dem instant.

Hvis du vil prøve, hvordan de føles at holde på så læg noget groft sandpapir imellem dine fingre. Det er ret præcist den følelse du kommer til at opleve med selve plektaret.

Kan klart anbefales.

J
Godt greb, behagelige at spille med.
JohannesGH 10.09.2021
Jeg købte dem med forventning om at de var et rimeligt almindeligt plekter bare med bedre greb og det er det de er, så jeg er glad.

SA
My new favourite pick
Simon AS 02.07.2023
Was always using soft picks till I tried these. Would definitely recommend for electric guitar! Still using the first pick from the pack three months in, so a pack will definitely last a a long time.

O
Det bedste plekter jeg har prøvet
Onkelfut 18.04.2021
Helt sikkert et plekter der er at finde ibland mine absolutte top-foretrukne valg. Et lille udvalg af forskellige tykkelser, men jeg tror denne 1 mm nok er den jeg foretrækker allermest.

B
BorisSGD 28.01.2021
Jeg bruger dem til at "strumme" akkorder med, da de er lidt bløde i det, og passer godt til det.
De kan også godt bruges til at spille "single note".

Men der er altså maksimalt grip på de her små sataner.

TT
Exactly what i wanted
THOR THE GOD 11.05.2020
Good size, good grip, good playability - NICE

Meget bløde
Anonym 01.07.2023
De er meget bløde, en del blødere end andre picks med tykkelse på 1 mm, så gå en tand eller to op

r
rune-rask-er-for-syg 27.09.2023
skræmdne gode plektre, god comfort, holder godt til svedige fingre helt klar anbefalding

F
Super lækre
Frederikhojer 02.06.2021
Hårde og kanon gode som jeg havde regnet med!

J
Rigtig godt greb.
Jørn 01.12.2020
De er virkelig behagelig at holde på og spille med.