Dunlop Tortex Standard 0,73

Forventet levering mellem torsdag, 4.04. og fredag, 5.04.
t
For glat overflade
tapeman01 23.04.2020
Jeg købte disse plektre, pga. den iøjnefaldende farve, da de er lette at finde, hvis man taber dem på gulvet, men grip er meget dårligt. Jeg kan ikke anbefale disse plektre.

BH
Funktionelle og anvendelige
Bastian Hobbs 02.06.2020
Jeg har i lang tid tænkt at tykt er bedst ift plektrum, men efter jeg prøvede noget tyndere indså jeg at det ikke altid er rigtigt.

Medmindre du vil spille noget helt overdrevet heavy musik, så er Dunlop Tortex Standard 0,73 perfekte. De virker fint til næsten alt, og perfekt til folk der, som jeg gør, skifter meget mellem enkelt strengede riff og akkorder.

Lidt idol-nørderi jeg kan tilføje, at det er denne tykkelse af plektrum Matthew Bellamy fra Muse spiller med, hvis det ville være et godt referencepunkt for nogle.

LH
Klassike
Liam Hein 07.03.2021
Har længe villet prøve tortex plekter. De skuffer ikke.
Jeg skulle lige vende mig til texturen og grebet, da jeg er vandt til nylon plekter med indbygget grip. Men efter et par dage føles det naturligt at holde

JJ
Great picks!
Jacob J 20.08.2019
I use these picks for playing mainly acoustic guitar, both strumming and picking - these picks have a great thickness, which tributes to a warm and rich sound. Could have better grip, but I don't have any issues holding the pick. Very sturdy material and takes some time to wear out!

J
Fine plekter
Jonathanbb 04.04.2018
ligger godt i hånden og har et fedt finish. De er efter min mening i sær gode til akkord-spil på elektrisk guitar

RD
Sikkert valg når det kommer til tynde plektre.
Rasmus Duus 27.04.2022
Jeg begyndte at bruge gule Tortex plektre da min egen far har brugt dem hele sit liv.
For mig er det nok det mest solide valg når det kommer til tynde plektre grundet hvor lang tid de holder og det balancerede grip.
Håndsved kan gøre det svært at holde ved dem lige så godt som deres alternativer, men resten af pakken gør at jeg stadig foretrækker disse.

Ah
de fungere bare
Andreas husted 30.12.2017
har nu bruge disse i 5 år og kan ikke bruget andet
kan kun anbefales

K
Found it!
Kaali 19.10.2017
I have tested some and I found what I like. These I will use. Good grip!

Anonym 04.11.2016
Lækre plektre jeg bruger til rock/metal.
Har brugt dem i flere år.

M
Fin til prisen
Martinsuw 20.10.2023
Plektre er en individuel sag.
Jeg syntes at bedre om Fenders fleksibiltet, men det er jo individuelt hvad der fungerer.