EBS PG-10 Flat Patch Cable Gold

Afsendelse forventet fredag, 19.04.
M
Jaaah for fanden
Mr.shiny 04.10.2018
Mine gamle standard patch kabler er lige blevet skiftet til de her, og som konsekvens er der nu blevet plads til en ekstra pedal på boardet, what?s NOT to like???!!
Selve byggekvaliteten af kablerne er ganske udemærket, og så må jeg sige at de ser ret sexede ud sammen med resten af mit grej, så point for det.
Ville andre patchkabler ha gjordt det samme arbejde? Ja selvfølgelig, men de her fylder mindre, og ser najs ud samtidig.

S
Høj kvalitet
Slip 13.03.2022
Fleksibelt med lidt modstand, både kablet og connectorer er høj kvalitet, virker meget robust.

GF
Perfekt til pedalboard
Guns Fjeldbog 13.07.2021
Jeg bruger disse som patchkabler til mit pedalboard. Takket være det kompakte design har jeg nu mulighed for at have endnu mere plads på mit board og bruge endnu flere penge på pedaler!
På en mere seriøs tone er dette uden tvivl det bedste af de mange patchkabler jeg har benyttet mig af. Kompakt, perfekt tone og støjfrit.

JD
Super praktisk, støjfrit og godt med hul igennem
Johan D 21.01.2021
Bruger ca. 10 stykker af de her kabler på boardet. Der er intet signaltab, og intet støj på linjen. De fylder næsten ingenting på boardet, så det vinder mig plads til en ekstra pedal, og de er rigeligt fleksible til at kunne føres rundt mellem pedalerne.

Super produkt!

great cable
Asguard 12.06.2020
great cable, flat top for extra pedals

B
Fylder ikke meget og lyder godt.
BorisSGD 29.08.2019
Jeg bruger disse kabler som patchkabler, og jeg må sige, at de ikke lyder af meget. Altså med andre ord, de lyder godt.

Jeg er især begejstret for at stikkene ikke fylder særlig meget.

F
Feridun 14.06.2019
Praktisk størrelse, og god lyd

P
Perfekt til dit pedalboard
Prim8 15.03.2020
Det her patch cable har lige den længde der skal bruges mellem pedals på mit board.
Pga den lille størrelse, kan mine pedals stå tættere sammen, og udnytte pladsen langt bedre end før.
Kvaliteten er god, og der er intet signaltab, perfekt!

HK
Perfect cable
Hans Kristian 13.01.2020
Perfect for the pedalboard, really nice sound as well.