På lager indenfor 3-4 uger
På lager indenfor 3-4 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

F
Helt klart de bedste strenge
Fredhunden 27.12.2018
Jeg har altid spillet på D-addario og senere Ernie Ball, pga jeg sveder ret meget når jeg spiller har jeg været nødt til at skifte strenge en gang hver 3 uge ca. Nu skriver vi den 27 december og de Elixir der jeg satte på min Gibson Les Paul i august sidder der stadig. Den er blevet spillet på live og til øvere, men strengene lyder stadig ok. Eneste minus er at coatingen hurtigt bliver slidt af der hvor jeg slår strengene and og kan "flake" lidt. Men de føles stadig som nyerere strenge.

RD
Solidt valg hvis du døjer med rustne strenge.
Rasmus Duus 27.04.2022
Jeg har brugt Elixirs siden 2017 og bliver ved indtil jeg finder noget bedre - jeg har i alle fald ikke fundet noget endnu.
Normale strenge begynder desværre at ruste allerede en uges tid efter jeg tager dem i brug og det gør det bare super besværligt at vedligeholde mine guitarer.
Elixirs derimod, lyder stadig nye efter 3 måneder og jeg har i et tilfælde haft dem på en guitar i over et år uden problemer. Jeg har aldrig set så meget som en smule rust på mine Elixirs.
Det virker og prisen er fair.

j
Umådeligt lang holdbarhed og tone
jesperbc 04.10.2019
Jeg bruger disse strenge på min Telecaster. De holder i en evighed (mit nuværende sæt har siddet på guitaren i et år) uden at blive tørret af efter brug, og tonen er intakt i lige så lang tid.

Keep your fingers going!
Fisker 19.07.2018
These strings sound amazing while also taking take of your fingers, so that you can play for hours!
I use these on my fender strat and SBMM JP160 and the tension is very good.

My favorite strings.
FlatBeat 13.04.2021
Sounds good and last a really long time.

M
the perfect string for me.
Magnus. 03.09.2019
It's long lasting, good sounding and it has great fell. What more can you ask for in a guitar string?

jh
De bedste strenge jeg har prøvet.
jimmy hansen 26.06.2019
Elixir polyweb 0'10 bruger jeg til Strat, tele og Les P.
De ringer perfekt og yder guitaren dens optimale lyd. Spilbarheden er i top, og holdnarheden uovertruffen. Lidt dyrere, men MEGET bedre👍

K
Meget holdbare strenge
Kennethslot 06.11.2019
Nok de mest holdbare strenge jeg har prøvet.
Crispy lyd og bliver ikke så oxiderede som andre strenge

j
God holdbarhed
johan255 28.01.2018
Tidligere har jeg brugt EB-strenge, der efter en uge lød kedelige og rustne. Disse har holdt en måned so far, og har rigeligt liv i sig endnu.
Super lækre strenge!

My favourite strings
Andy-pegasus 01.12.2022
The feel of the strings is amazing. Nice to play with and long lasting