Elixir Nanoweb Extra Light Phosphor

Forventet levering mellem onsdag, 24.04. og torsdag, 25.04.
Langtidsholdbare
Anonym 13.07.2016
Efter at jeg er begyndt at bruge Elixir til mine akustiske og elektriske guitarer, har jeg opnået en friskere lyd, der holder op til 4-5 gange længere end andre strengemærker. Har aldrig været så tilfreds med strenge som nu.

T
Meget for pengene
TheGabster 31.12.2020
Jeg spiller meget med akustisk i dagligdagen, og de her strenge holder i flere måneder!

De har en god let lyd, og jeg anbefaler dem stærkt til alle.

k
Strenge til den øde ø
kjeldo 17.01.2023
"Hvike strenge vil du vælge, hvis du skulle tilbringe resten af dine dage på en øde ø"?(forudsat, at du havde et instrument med også...) En kendt floskel og måske lidt slidt, meeeeen long story short, svaret er disse Elixirstrenge.

Der er et hav af strenge på markedet, men efter at ha' testet en meget stor del er min klare konklusion, at du her får strenge, som er yderst behagelige at spille på og som selv efter MANGE timers spil holder klangen, og hvilken klang?!. De er simpelthen "next level"!

Bedømmelse for: Elixir Nanoweb Extra Light Phosphor
Anonym 02.04.2016
Fantastiske strenge med god klang og lang holdbarhed!!!