Ernie Ball 2222

Afsendelse forventet lørdag, 30.03.
B
Not so Heavy Bottom, Skinny Top.
BorisSGD 10.08.2020
Jeg har testet dem på en Fender Mustang og det lyder fedt. Ingen forskel i sound i forhold til et sæt .10, men her er mere feel med tingene.
Lækkert sæt strenge, som jeg kun kan anbefale.

G
Ernie Ball - De bedste guitarstrenge
Guitarsmeden 12.01.2024
Er kæmpe fan af Ernie Ball.
Deres produkter virker bare og jeg i alle de år jeg har spillet guitar aldrig sprunget en streng fra dam, på trods af at jeg bender meget og fligtigt bruger tremoloen på min Ibanez RG 550.

Dette sæt er en kombination mellem 09. og 10. sæt og fungerer rigtig godt. Jeg har i mange år spillet på 10-46, men er gået over til disse da jeg synes min guitarlyd bliver med med lidt tykkere strenge i toppen og tyndere i bunden. det fungerer lidt bedre når skal tappe

S
Very Good Strings
SavageGearCannibal 09.07.2019
Last a long time and really sound great. i tried these just for fun and cant really say anything bad about them, they are clear and feel nice.

MP
Surprised
Mathias Poulsen 29.08.2019
Surprised by the quality of the strings, have used them for a long time now, and they still sound great!

T
Good and cheap
Thomn 31.01.2021
Good and cheap regular strings

D
Oplagt valg
Dead:) 07.03.2024
Selv frotrækker jeg dette produkt frem for Regular slinky 2221

B
Bernie256 10.05.2020
Holdbar streng, bevarer go lyd og så er den billig :-)

Fantastiske strenge til drop-d eller halv tone ned tuning
AndersFP 14.08.2017
Hvis du er plejer at bruge .010 strenge, men skal spille i drop-d eller en halvtone ned, er de her strenge lige sagen!