GHS Fast Fret

Forventet levering mellem onsdag, 24.04. og torsdag, 25.04.
S
This product just works
SebastianL61 09.02.2022
Brings new life to even slightly used strings. Lost overtones appear again. And the stick will last a long time. Extends the life of guitar strings a lot.

MJ
Fast fret
Mr. Jazzjoy.dk 13.03.2022
et helt uunværligt redskab i enhver seriøs guitar kuffert for både amatør såvel proff guitarist.

L
Hvordan har jeg levet uden
Lasse1989 09.08.2021
Det er første gang jeg køber produktet, men gør det glædeligt igen, hvis altså jeg nogensinde får brugt den op.
Frisker med det samme strengene op, og holder dem smudsfri og "glatte" i meget længere tid. Kan varmt anbefales.

T
Super lækker strengpleje!
Trebb 28.03.2018
Jeg købte GHS Fast Fret fordi jeg havde set en anbefaling et sted, og måtte lige prøve at se om det duede. Det gjorde det!
Jeg har fuldstændigt tilintetgjort problemet med at strengene bliver beskidte og "døde" efter et stykke tid. Jeg giver mine guitarstrenge en tur med GHS stiften ca. hver 3. gang jeg har spillet og strengene bliver ved med at være rene og nemme at spille på! Jeg må sige at jeg ikke disideret kan høre forskel på om jeg har brugt produktet eller ej, men følelsen af nye strenge bliver i høj grad bevaret i længere tid end hvis jeg ikke har påført produktet.
beskyttelse

Utrolig virkning og en Simpel løsning...
Anonym 30.09.2016
Fast fret gør præcis hvad det lover, det renser og og smører strengene for længere holdbarhed og større spilleglæde. Og så virker det med det samme. Fast fret kan med fordel også bruges/smøres på strengene efter sadlen og før broen for at smørre metalliske dele som string trees/retainers sadlen selv. Det øger din tuning stabilitet at strengene glider let hvor end de rører. Jeg har fået større spilleglæde ved at bruge fast fret før og efter endt brug, det er bare lækkert og motiverende med følelsen af nye strenge hver gang man får guitaren i hånden. Man kunne kun ønske at der var mere hvid olie den beholder, men fair pris for et vidunder produkt.

a
Must have!
akarim 15.11.2020
A beginner guitarist like me might easily overlook this product when buying the first guitar, but turns out this is actually very important to have! I ordered one of these along with my guitar from Thomann and tried it after a couple of days of playing the guitar and this thing really cleans up the strings. The provided cloth could be a bit better quality but you can always find some other alternative for that easily so I'm not complaining. All in all, an excellent product!

R
Fik liv i min tone dial
Rijkaard 14.11.2019
Min Squire bas blev hurtigt flad selv med nye strenge og kunne ikke justere tone før jeg påførte Fast Fret. Nu kan jeg løbende justere under øveren. Det skal dog bruges hver gang før det nytter. Fingrene glider også smooth over strengene. Kender ikke alternativerne, men kan anbefale til prisen. Husk at tør strenge og brættet af.

IC
Findes nok bedre af lignende produkt
Iron Cross-Fed guitar 15.10.2019
Købte denne, men kunne ikke finde ud af hvor den nemmeste kunne bruges. Prøvede youtube og google om dette produkt, men ikke noget der lige kunne hjælpe. Så fik den skråret op og maste den frets/strenge så der kom lidt fugt ud. Brugte den nogle få gange og så var det det

X
X-hair 28.11.2020
Godt produkt, gør arbejdet og har man først vendt sig til at bruge “fast Fret” er det “point of no return”

J
God til mine fingre
Johnse 07.06.2021
Jeg slider strengene ret hurtigt, fordi mine fingre afsondrer en del, når jeg spiller igennem, men GHS Fastfret renser behørigt og levetiden er nærmest fordoblet.