portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet lørdag, 20.04.
ak
Good, cheap bass with plenty of bottom end
aske k 26.02.2018
I bought this bass for unplugged home use, as there is more sound in this unplugged than a regular solid electric bass. Lately i have tried it out in a band setting, and i'm surprised how much low end there is. It doesn't sound like a cheap instrument at all.
It weighs nothing, but has a lot of neck dive. Also, strangely, the bass/treble switch has been switched, so the treble switch controls the basss pickup and vice versa.

HH
Spiller og lyder fantastisk, knap så lækker finish
Hr. Hansen 28.07.2019
Da jeg modtager instrumentet er jeg glædeligt overrasket over indpakningen. Der er blevet passet på den. Som regel et sted hvor Thomann brilleirer!

Jeg ser med det samme kosmetiske skønhedspletter, der tydeliggører, at det er gjort færdig i en fart: limrester her og der, kontakt/potmetre er monteret sjovt og pickups er justeret "sjovt". Da jeg begynder at justere på pickupperne reager skruerne mystisk, og apperaturet med switches sidder mærkeligt - men det lykkedes med hiv og fynd at få maskinellet til at makke ret. Opsætningen er nem, som det er med violin-basser. Stolen er korrigeret korrekt og skal bare flyttes, så intoneringen kommer hurtigt på plads.

Potmetrene reagerer ikke linært - hvilket ikke er usædvanligt for denne type instrument. De sidste 20% på potmetret udgør omtrent 40-50% af volumen, så indtil man når 80% af potmetrets moment sker der ikke så meget, men de sidste 20% gør ENORMT meget. Men igen, det er et velkendt fænomen.

Sunburst'en har en lidt akavet gul farvet, er lidt for bred og for mørk i kanten, mangler den røde tone, lidt så man tænker "billig kopi".

Det var så alt det negative jeg kan sige om bassen, og egentlig også det uvæsentlige. Da jeg fik sat den til og begyndte at spille bliv mit smil bare større og større. Den er pragtfuld at spille på, og lyder som noget i en helt anden prisklasse. Ja, der ER forskel på denne og en bas, der har pickupper på der koster det fire-dobbelte, men med nutidens maskinel kan der gøres meget - så meget at jeg har brugt denne på utallige jobs uden svigt. Stemmemekanikkerne er gode, actionen kan justeres tilpas, pickupperne lyder en smule harske (med fokues på den lave mellemtone) men godt. Vægten er god (jaja, neck-dive er ikke ukendt på alle mærker af violinbas, så det er slet ikke noget at tage i betragtning). Den føles robust, halsen er blød at holde om og har et fint forarbejdet gribebrædt.

Der er to døde bånd, eller rettere toner, på hele bassen, men det er nemt klaret med enten at undgå de to toner/tage dem et andet sted eller, som jeg selv har gjort) kompenseret med strenge-type og action.

Jeg kan ikke anbefale dette instrument nok. Når nogen spørger om det kunne være en idé med denne bas er mit svar et rungende "JA!". Jeg har ikke prøvet noget bedre til prisen!

Meget positiv overrasket.
Anonym 07.02.2017
Har en original Höfner fra 1969 også.
Lyden i denne er mere "hård" end på "orginalen", men er meget positiv overrasket over kvaliteten af denne bas.
Stemningen holder, fremstillingen er flot og lyden meget god.

Til prisen er den fantastisk.

Ss
En rigtig god guitar kan klart anbefales
Super skarp guitar 17.08.2020
Rigtig god guitar til ikke mange penge, spiller godt , båndstemmer

H
Basguitar
H.Engelhard 19.11.2020
Ok bas købt til hjemme indspilninger, blev dog overrasket over den gode lyd den havde
Er særdeles glad for købet til den pris er den fantastisk. Syntes jeg

MT
Tilbage til the good old days
Mr. Takari 31.01.2023
Harley Benton Beat bass er en oplevelse på alle planer.
Den lyder virkelig "old school" og er en drøm at spille på.
Læg så til at den også er en fryd for øjet så har du en Beat Bass.

k
Sjov Paul McC bas
kubehan 26.06.2017
Lyder faktisk lidt som den billigste original men så til en tredjedel af prisen !

K
Klareu 25.07.2022
En god bass, er til at anbefale, lyden er fantastisk, selv hvis man spiller kopi fra Beatles.