Harley Benton HB-10G

Forventet levering mellem mandag, 29.04. og tirsdag, 30.04.
L
Decent practise amp
Lehim 25.10.2020
A decent practise amp. Especially when you consider the price this little amp is a great value offer. The features are limited, but you honestly don't need more when you just wanna rock out in your room.

The sound is also surprisingly good for such a little sucker. Obviously you are not gonna bring it on your stadium tour, but for this price the amp more than carries the tone well. And it can play loud. Like in neighbours-yelling-through-the-walls loud. Don't ask me how I know that.

All in all there's nothing revolutionary about this amp. It's small, it's cheap and it's a solid product that does its job well.

O
FED Øveforstærker
Oldingen 20.11.2021
Rigtig god til begyndere og eventuelt som øveforstærker - lille kompakt og god lyd

DK
Perfekt til prisen
Deniz Kirkan 29.10.2020
Helt fin forstærker til en sum penge. Der ikke mere at sige

B
The combo amp is ok
Bobar 26.12.2019
What I expected, for the price :)

K
Alt du skal bruge til en begynder
Kusfar 22.06.2022
Rigtig nem, fylder ikke meget og har få indstillinger til at få den lyd du leder efter. Jeg bruger den nu som en rejse hojtaler så jeg har noget at spille fra når jeg er på ferie og jeg sidder og leger med en ny synth!

ah
lille men god
alfred høj 23.05.2018
Har i dag modtaget Harley Benton HB-10G, afprøvet den og må erkende at det er en lille lækker og utrolig god forstærker, kraftfuld og med en god lyd

S
Overaskende!
SaaM 02.10.2018
Er virkelig overrasket over hvor god den er i forhold til prisen! Kan klart anbefales til nybegyndere...

t
mega god amp
tequilaa 03.04.2021
jeg er virkelig glad for den

god som 'rejse combo'
Anonym 16.12.2016
jeg har faktisk købt den for at den kan stå hos min ven som jeg spiller med for at undgå at skulle transportere min egen frem og tilbage hele tiden. til dette formål er den perfekt, og da den næsten ikke har kostet noget kan man ikke klage over kvalitet eller lyd.

L
Decent amp
Lumitation 13.06.2017
I would like to clarify that this is not the best amp, but it's great to practice. It's definitely fair for the price tho. I'm 100% satisfied with this product.