Harley Benton CG-45 NS

Afsendelse forventet onsdag, 24.04.
J
Overraskede god
Joppe11 26.06.2021
Kræver "lidt" filen og justering af sadel-bro-båndender, på med nye strenge og spil løs.....

i'm i love
Anonym 16.12.2016
fantastisk guitar til hjemmehygge når el guitaren bare ikke kan give den 'rigtige' lyd.
meget behagelig lyd og feeling, dog synes jeg ikke personligt om de strenge der var på den ved køb, men efter hurtig skift af strenge kom den gode, ikke for dybe, men alligevel dejlig bløde tone jeg søgte.

Positivt: ekstrem god og stabil guitar til prisen

negativt: de måske lidt for billige strenge der følger med, men hey til den pris kan man sagtens købe et sæt man synes om ved siden af :D

konklusion: den bedste guitar jeg har pt. :D

H
Hornstrup 08.10.2018
Lyd og spilbarhed er overraskende for prisen - har brugt den som festival guitar, det var den mere end i orden til. Og efter jeg fik kradset de grimme klistermærker af fik den en herlig vintage vibe på udseendet ;)

C
God begynder guitar
Christian77DG 10.05.2019
Jeg synes at som begynder guitar, og generelt øvet guitarist, så er denne guitar meget god, billig, en behagelig lyd og lækkert udseende

PK
Cheap but good.
Preben K 20.07.2017
If you want a guitar, but don't want to spend a lot of money, try this one. With some new strings it actually sounds fine, and it's a lot of fun.

MP
Rigtig god, og fed guitar
Mathias Poulsen 28.03.2020
Den tynde krop og sprøde tone gør den her guitar til et virkelig godt valg til alle der vil spille folk

Fin til pengene
Anonym 27.07.2016
Utrolig fin guitar. Har en meget fin klang og er perfekt hvis du ikke vil give for mange penge ud.
Jeg er tilfreds med denne guitar.

T
Super dejlig guitar til prisen.
Tykke 05.01.2018
Man kan simpelthen ikke få en bedre guitar til den pris. Selvfølgelig har den mangler, men jeg kan ikke klage. Den er glimrende til en begynder/lettere erfaren.