Harley Benton SpaceShip 50C

Forventet levering mellem mandag, 29.04. og tirsdag, 30.04.
L
Lightweight board
Lars.Olsen 20.01.2021
I am surprised how lightweight this board is. It's basically an air your pedals sits together on.

Depending on your pedals, this will be a great little pedalboard if you like to have all your pedals at one spot.

I can see up to 5 standard size pedals fitting in this board, if you don't have multiple switches on a pedal. But for pedals with smaller and multiple switches, I wouldn't recommend unless you're a great and precise tap dancer.

I mainly have it in my room, but I can see this surviving light gigs for awhile, but for transport it's better to invest in a hardcase since the bag isn't going to protect from hard falls.

VB
Kompakt og billig
Victor Berthel 18.04.2021
Boardet er meget god, hvis man kan nøjes med få pedaler. Der følger gode redskaber med som er en god ting til den pris. Rigelig rum i den lille lomme til strenge, kabler og tilbehør der skal med og det smarte er at man kan låse tasken med hængelås.

G
Perfekt
Gohn 20.06.2019
Super fin kvalitet. Fungerer 100% til det lille simple board som kan bruges til livegigs.
Jeg har 4 pedaler og en Power supply på boardet.
Jeg er super glad for denne.

God til få pedaler
Anonym 25.06.2016
Jeg bruger ikke det store arsenal af pedaler, så jeg skulle bare bruge et board til 4-5 effekter.
Dette passede i størrelsen (og prisen), og det er på højde med andre boards til den dobbelte pris.
Der hører endda en lille taske med, så man kan have det hele over skulderen.
Har du ikke alverdens pedaler er dette boards et fint køb.
Det er solidt og enkelt, og jeg ville ikke tøve med at børe et magen til, hvis det gamle forsvandt

Gk
Virkelig overrasket
Godt køb for en lille tusse 28.03.2020
Hold op den er fed og nem, at installere på. God at have 5 pedaler på . Er meget tilfreds

K
Kriloff 12.03.2018
I love this little thing, the fact that you get a sturdy pedal board with all the accessories you need for securing your pedals for a great price is fantastic. I only wish that its feet were a little bit taller, because then it could fit a t-rex junior powersupply under it.

G
Godt og billigt pedal board, dog meget lavt
Gimbo 31.03.2021
Er ganske tilfreds med dette board, især fordi det er så billigt. Dog er det ikke så højt, hvilket kan gøre det problematisk med visse strømforsyninger hvis de ikke passer under brættet.

JJ
Lille kompakt og godt
Jens Jørgen Gade Kaaberbøl 03.09.2018
hvis du ved at du ikke kommer til at have mere end en 4-5 pedaler og har et lille power supply så er dette board en nobrainer men hvis du kommer til at have flere kniber det med pladsen