Harley Benton Ultimate Drive

Afsendelse forventet torsdag, 18.04.
B
Perfekt Bas-distortion..
BasBjørn 31.03.2022
Jeg har mange pedaler.
Jeg er skør med distortion og fuzz.
Harley Benton's Ultimate Drive er en af mine yndlings-pedaler.
Den formår at tilføre en ret ufarvet men meget aggressiv grind til ens tone. Jeg bruger den ofte og bliver igen og igen overrasket over hvor fed den er og det er uden at tænke over at den også er den billigste pedal på mit board.

Surprised
Anonym 23.03.2017
Didn't expect a cheap clone to sound soo much like an OCD. Very nice quality and work on it. Only thing that isn't cool is the drawing. but other then that it's a nice pedal.

Great for bass too
Anonym 09.02.2017
I bought this when I was on a tight budget to get some dirt for my bass. I couldn't find a dedicated bass distortion pedal in that price range that I liked, so I tried this out.
It works perfectly fine, and has more than enough gain, without losing too much low end, which is always a risk when distorting a bass. Just add a bit low end on your eq and you should be fine.
Other than that, the build quality is really great. Not made of the same flimsy plastic as some discount brands tend to, this is build like a small tank, so you don't have to worry about breaking it.
While I havn't tried to use it with a guitar, I can certainly recommend it for bass, especially if your budget is tight.

E
Here to stay
Ejsing 08.05.2020
Jeg har ikke tal på hvormange forvrængerpedaler jeg har haft gennem årene. Efter noget tid ser jeg mig sur på lyden. Jeg er ret sikker på at Ultimo Drive kommer til at sidde på boarden i rigtig mange år, for den er sgu ultimativ.

DC
Fed pedal til ingen penge.
Danni C 04.03.2023
Den bedste overdrive, til pengene, som jeg har prøvet.

e
Very powerfull simple overdrive
enkelt 08.02.2019
Har haft denne pedal fast på pedalboardet i 2 år. lyden er ikke highend men nok til alle genrer. Med gode humbuckere (og fingre) kan denne pedal redde en svær aften på scenen. giver denne alle stjerner da den også kan få enhver guitar til at lyde som flere tusinde kroners fender-udstyr

m
God OD til billige penge
ma2037 15.02.2018
Lækker og fyldig overdrive, kunne godt bruge flere EQ muligheder. Ellers er der ikke en finger, at sætte på den :-)

B
Hackable platform
Brinkand 10.09.2017
Bought this pedal last week and it already has two switches installed to alter sound. But my favorite so far is the factory settings.