1943 Kundebedømmelser

K&M 210/2 Black

Afsendelse forventet onsdag, 17.04.
B
Rigitg fin og stabil stativ
BlazeBekay 25.12.2021
Kvaliteten af materialet er god. Stativet står stabilt, så den kan godt håndtere de lidt tungere mikrofoner (har selv en Røde NT1). Det er et godt stativ til en god og "affordable" pris. Hvis man har et "home studio" og ikke vil bruge alt for "mange" penge på et stativ, så vil jeg anbefale dette stativ.

Mi
Can carry a heavy mike without dropping
Marty in Denmark 02.05.2020
I basically wanted one thing from this mike stand: the ability to hold a mike on the end of the boom arm without gradually sinking towards the floor while I am singing like all the cheap mike stands do. That is unbelievably irritating when it happens in the middle of a gig with a guitar in your hands. And this one does the trick. Good product.

Bare kvalitet
Anonym 05.11.2016
Jeg køber udelukkende K&M, når jeg skal bruge nye stativer. Det kan godt være at de koster lidt mere end andre mærker, men når man får det i hånden, er man ikke i tvivl om at det er kvalitet. Metalkonstruktionen gør at det står langt mere stabilt på jorden, og når man strammer de forskellige steder, står det fast!
Det kan ikke betale sig at spare når det kommer til stativer.
Jeg bruger dette stativ til når jeg står og spiller med min guitar.

D
Super stabilt mikrofonstativ.
DiGB 05.02.2021
Super stabilt mikrofon stativ - bruger dette til de lidt mere tunge mikrofoner. Dejligt med et stativ som bare holder - og med god tyngde så det ikke vælter. De ekstra penge værd, i forhold til et billigt let stativ.

m
The classic K&M quality
modafoto 25.02.2019
No words needed...it is K&M!

PB
solid
Peter Buju 02.09.2022
Definitely the most solid heavy duty mic stand I've had, especially compared to another cheap one I own off gear4music.

B
K&M-kvalitet
BallroomBliss 01.10.2021
K&M står for kvalitet, og jeg har til gode at støde på et produkt som matcher K&M i kvalitet.

HD
A solid stand
Ham Der Wörm 06.01.2018
A wide legbase, makes it stand solid, doesn't tip easy, even when stretched far/tall out.

D
Medium kvalitet
Dynama 08.04.2021
Håndtagene bliver hurtigt 'trætte'. Svær at indstille, så den er stabil.

E
Super stativ
EH 02.10.2017
Fungerer upåklageligt og virker meget holdbart og stabilt.