K&M 23956 Popkiller

Forventet levering mellem torsdag, 4.04. og fredag, 5.04.
Super fint!
Anonym 12.03.2017
Jeg synes det er et rigtigt fint produkt, i forhold til prisen! Det er ikke det ideelle til et high end studie, men det er bestemt ikke noget der betyder det store, hvis man er på jagt efter noget der bare skal dække de basale behov. Den sørger for at membranen i mikrofonen ikke bliver pustet på, og det er det vigtigste ved det hele - så alt i alt er det skidegodt i forhold til prisen.

BL
fortræffelig godt produkt
Bernard Luck 20.07.2021
Har brugt denne Popkiller nogen gange og den virker fint ... Har aldrig haft problemer med K & M produkter..

Det virker
2xDuran 28.10.2019
Ingen grund til at gå amok, når produkter i denne prisklasse gør jobbet. Nem at sætte op og virker til at holde i lang tid.

Intet at udsætte
Anonym 20.10.2016
Fungerer upåklageligt, og er ikke blevet sløv selv her efter tre års brug, hvor den har været omjusteret flere gange.

Kan klart anbefales.

Good product, but....
Anonym 29.02.2016
when using it, it tends to get in the way...because its not really as stable as it could be. It tends to slide a little which will get annoying over time.

TO
It works.
Troels Olesen 13.01.2018
Its a pop-filter, it works.
The only negative thing is K&M name branding on the one side of the filter, but it is not noticeable if you turn it towards the microphone.

K
Fint
KimRas 26.12.2020
Virker som det skal. Bliver ikke brugt i ekstremer, hvor det er svært at anmelde fyldestgørende

B
Bobsyouruncle 10.05.2023
Fin tysk K&M kvalitet, men svanehalsen er ikke så flexibel og stabil som jeg kunne ønske