Millenium DI-33

Afsendelse forventet torsdag, 28.03.
Billig DI der gør hvad den skal
Anonym 04.02.2017
Jeg købte denne aktive DI-boks for at minimere støj og forstærke signalet fra min vokal som jeg har kørt gennem diverse vokal- og guitarpedaler. Det har den hjulpet rigtig godt med og jeg føler at jeg har fået et godt produkt til trods for den lave pris. Jeg overvejede først om jeg skulle købe en lignende DI-boks til dobbelt pris, men jeg er glad for at jeg valgte denne da den tjener sit formål.
Grunden til at jeg ikke giver den 5 stjerner er, at jeg har prøvet en meget meget dyr DI-som var helt perfekt, men til gengæld også alt for dyr.

SC
Stefan Colberg 29.04.2021
Somehow managed to screw up the signal from my roland spd-sx, making the click track come out the moniters.

MF
Fantastisk til prisen!
Morten Friborg 27.03.2019
Jeg er mere end tilfreds med denne DI. Den gør hvad den skal og er robust bygget! Jeg er meget overrasket over kvaliteten af så billig en DI. Den kan klart anbefales!