håndtering

stabilitet

Millenium DS100

Forventet levering mellem fredag, 26.04. og mandag, 29.04.
J
Godt produkt til prisen
JRanum 10.11.2020
Solidt stativ der kan mountes til bordet. Bruger det dagligt og er super tilfreds.

Smart bord mikrofonstativ
Anonym 19.07.2016
Når jeg øver i duosammenhæng, er det praktisk at kunne sidde to personer overfor hinanden ved et bord. Vi sætter to akustiske forstærkere forenden af borden og så monterer vi hver vort statin på bordkanten, og synger i vores mikrofoner.
Dette stativ er solidt, bliver i sin position og som alle andre Milliniumprodukter er prisen yderst fordelagtig, mens kvaliteten er i top.

E
Good value for money
ELIJAH23 02.04.2019
This table tripod is perfect for a mobile podcast studio. It is easy to carry around, easy to set up and take down. It fits most tables and the stability is fair in regard to the price.

kj
godt produkt til prisen
kenneth jørgensen 08.06.2022
fint stativ som er mere stabilt end hvad prisen antyder
hvor der er sparet er på kvalitetskontrol og der manglede noget lim så den yderste hætte som holder på den inderste arm gik løs men det blev nemt løst med noget epoxy og nu sidden den godt fast uden at komprimere funktionalitet
nu går jeg krystalklart igennem når jeg skælder holdkammeraterne ud i counter strike. glimrende!
håndtering
stabilitet