Millenium Go-Kart Truck XL

Afsendelse forventet lørdag, 30.03.
MM
Spar ca. 4 gåture hver vej til og fra scenen
Mads MJ 08.02.2021
Jeg laver projekter, hvor jeg er udstyrsansvarlig for en jam-scene med baggear og PA - når jeg ikke slæber mine trommer.

Der skal indimellem slæbes kasser, basser, tasker og congas frem og tilbage imellem lokaler, biler, scener og nogle gange er det mig der er mulddyr.

Go-karten letter arbejdet enormt og gør det meget overskueligt at få pakket sammen og komme fra en scene - hen til en bil, som ikke skal åbnes og låses 10 gange, for at have styr på alt udstyr. Mit stress-niveau er faldet og min ryg har det fantastisk efter hvert eneste arrangement.

Prisen er helt vildt god og min vogn har tjent sig ind MANGE GANGE i velvære og nedsat arbejds-tid og -kraft.

Eneste anke er forarbejdningen med nogle skarpe kanter i sammenklappet tilstand (ved transport). Min vare-bil er hårdfør, men var det en personbil, havde jeg nok taget mine forholdsregler, af hensyn til sæder, paneler mm.

Funktionelt fejler vognen nærmest intet. Jeg har også brugt den under flytninger - håndterer klædeskabe mm. helt perfekt, med blot en ende klappet ned (som sækkevogn).
Skinnen foran de store hjul er også en stor fordel til trapper!
Godt design og generelt rigtig meget for pengene.

HM
Hvordan kan man leve uden??!!!
Hr Mejlvang 18.02.2019
Du er musiker / arbejder i underholdningsindustrien / løfter tunge ting:

Du SKAL købe denne vogn og her er forklaringen:

Dit mål er at forblive i branchen - at lave det du elsker og glæde så mange mennesker som muligt, så længe som muligt.

Derfor må du ikke slæbe dig selv ihjel med dårlige og tunge løft, der kan undgås for så lille et beløb.
Jeg er selv musiker og har derfor slæbt gear de sidste 12-13 år og indtil at jeg indså at der fandtes dette fantastiske alternativ, ar jeg tænkt at det var en del af musikerlivet at slæbe 100-200 kg udstyr ved hvert gig.
Men nej! Gør din krop og især din ryg en tjeneste og køb denne vogn. Den er solid og praktisk - ja, den fylder lidt, men det er en meget lille pris at betale for at kunne lave det man elsker i mange år uden smerter og slid.
Når jeg engang har slidt min vogn op, så køber jeg en ny!

Mit gear på vognen:

- 2x satelitter
- højtalerstativer, mic-stativ, stol, nodestativ og guitarstativer i hjemmelavet kasse.
- monitor
- mixerrack
- flightcase til kabler, lys og ass.

Det er perfekt!

MT
Super effektiv
Michael The Dreamer 04.02.2023
Fantastisk transporttrolley, som er nem at slå ud og slå sammen.
Kører fint og er stabil.
Kan kun anbefales !