Millenium PD-122 Pro Bass Drum Pedal

Afsendelse forventet torsdag, 28.03.
RD
Overraskende solid pedal
Rune DK 30.05.2021
En bundsolid pedal med de mest nødvendige indstillingsmuligheder. Den har en tung og smart bundplade, med både velcro til gulvtæppe og to justerbare spikes. Der sidder en trommenøgle fastmonteret på pedalen, hvilket er ret behændigt til de indstillinger man ikke kan lave med håndkraft. Den medfølgende kølle er helt okay, men det er her man nok kan optimere mest selv. Pedalen har en stærk dobbeltkæde og er helt lydløs i de bevægelige dele. Køllen kan indstilles og vinkles uafhængigt af kæden, så du kan rimelig sikkert lave din egen optimale indstilling med pedalen. Fjederen er rimelig nem at indstille også, hvilket gøres med håndkraft. Rim clampen spændes med en skrue på siden af pedalen og har et udmærket greb. Fodpladen er med en nobret overflade og har et godt greb i både sokker og sko og formentlig en fin pasform til de fleste. Som med alle andre pedaler med mange indstillingsmuligheder, så tager det tid at finde den helt rigtige indstilling. Men jeg synes det her produkt er på fuld højde med pedaler der er 3-4 gange så dyre. Virkelig overraskende god kvalitet, til så få penge.

God pedal - God pris!
Anonym 06.07.2016
Denne pedal er tydeligt inspireret af pedaler fra den dyrere prisklasse, og selvom prisen er langt under disse, har Millenium alligevel formået at få denne til at føles alt andet end billig.

Solid og tung pedal, med fin og flot udførsel, monteret på en rød bund som ligeså godt kunne have været sort.

Hurtig respons og stor volumen leveres fra den dobbelt siddet beater. En side med filt som giver dig et stortrommeslag med kant og fylde, og en side med ren plastic som giver et mere koldt og klikket feedback.

Pedalen leveres klar til brug, og krævede minimal tilpasning før brug.

Velcro i bunden af pedalen hjælper med at holde tingene på plads i kampens hede. Om dette er nødvendigt ved jeg ikke rigtigt. Jeg var ikke blevet skuffet hvis det ikke var der, men har det omvendt fint med at det er der.

Pedalen er dobbeltkædet hvilket for mig er et must efter at have erfaring med enkeltkædet pedaler som er knækket.

Alt i alt, en rigtig god pedal som har overrasket positivt.

MT
Crisp og lækker
Max T. Pedersen 26.02.2022
Super fin og budget-venlig pedal som er super fed!

FANTASTISK meget for pengene
Anonym 10.12.2016
Denne PD122 pedal er ikke mindre end et rigtigt godt køb.

Den er dejlig nem at spille på. reagerer perfekt.

Den har en rigtig god finesse nemlig at man strammer pedalen til stortrommen ved siden af pedalen, dvs. man skal ikke have fingrene ind under pedalen for at stramme eller løsne incl. stemme nøgle.

Her får man rigtig meget for pengene .

JG
Ajunngiv..
Jens Gustav 10.11.2020
Inissinnissaa pisariitsunnguuvoq, inissilluarlugu iluaqaaq.

K
Nice bass drum pedal
KvR2019 28.11.2019
The quality of the product seems to be high even though the price is very reasonable. I would recommend this product.

w
Great pedal
wheelass 28.07.2020
Good control and feel for a very low cost.

S
Min fedeste stortrommepedal til dato
Seimar 17.08.2023
Da jeg var yngre og spillede en del i band havde jeg et fedt Tama trommesæt som jeg elskede at spille på.
Nu er det en del år siden og jeg har spillet lidt på et elektronisk Yamaha sæt hvor der også var en udmærket stortrommepedal til.
Men den her pedal slår alle mine gamle pedaler med flere længder.
Sammen med mit nye Roland VST sæt, så reagere den let og præcist.
Jeg elsker den!

J
God og stabil pedal
JFDKEU 01.07.2019
En god og stabil pedal som alternativ til lidt dyrere alternativer. Bruger den til mit Roland el-kit.

d
Very good quality!
drumakira 03.08.2017
Very good quality and not cost as much!