Millenium Touring Trolley

Afsendelse forventet onsdag, 17.04.
Rigtig god
Anonym 06.04.2017
Den har god plads til alle stativer. Det er dejligt at man kan køre men den istedet for at skal løfte den. Tidligere i mit orkester har vi bare smidt stativer i traileren fordi at vi ikke havde andre muligheder. og som slagtøjs instruktør er det mit job at sørge for at vores ting ikke går i stykker. så jeg sørgede for at få købt denne her. og indtil videre har den fungere præcis som den skal. Fedt.
håndtering

hm.. ikke helt som jeg forventet
Anonym 30.08.2016
Jeg bruger tasken til alt hardware til mit percussion. Jeg vil dog anbefale at man bruger lidt flere penge på en taske som er mere holdbar. De stivere som er lagt i tasken er ikke helt nok til at det bliver en lækker taske. Jeg har ikke fornemmelsen at det er et lækkert produkt jeg står med i hånden. Lige nu fungere den som en taske til opbevaring i kælderen..

Jeg vil ikke anbefale dette produkt til andre.

R
Holdbar til medie omgang hardware
Rubber 07.04.2021
Ok kvalitet, men kan ikke klare alt for mange KG på landevejen. Jeg vil mest anbefale den til hardware kasse i øveren.

RM
God kvalitet for pengene!
Rasmus Mai 12.06.2017
Købte tasken til transport af stativer til trommesæt, og den er super nem at håndtere og komme rundt med.

Bunden af tasken er massiv så det rent faktisk er muligt at bruge hjulene i den ene ende, uden tasken bøjer.

Da tasken nemt kan blive tung er det kanon med håndtag i begge ender, så tasken kan løftes to mand
håndtering

Robust, rummelig og stilfuld!
Anonym 26.04.2016
Har brugt Millenium Touring Trolley i snart et år.
Den har plads til al min hardware og gør det let at transportere det hele samlet.

Den er godt lavet og til en ellers fordelagtig pris. Det eneste minus er at den godt kan blive tung, hvis man har alt hardware pakket ned i den.

K
Større end godt er!
Kurgo 14.04.2017
Trolleyen er stor og kan rumme en del. jeg har fyldt den op med stativer, og har den, af pladshensyn, stående oprejst. Kassen er desværre ikke kraftig nok i oprejst position hvilket betyder at kassen vrider sig og lynlåsen springer op. Kassen er ikke sådan lige at rette op igen.

GV
Overraskende holbar
Good Vibes Aarhus 04.11.2023
Vi har brugt denne trolly i mange år til transport af tromme hardware ifbm. spillejobs.
Den er ret holdbar.

Great.
Anonym 25.06.2016
Very awesome. Cheap, and Can tanke a beating, from the Road and Tour life.