Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem onsdag, 24.04. og torsdag, 25.04.
B
Perfekt til guitar
Barcelli 10.10.2018
Sammen med min Engl 570 preamp er denne poweramp den bedste af de mange poweramps, jeg har haft gennem tiden _ og det er mange i kraft af, at jeg altid har haft rackløsninger og... jeg eget studie med et stort udvalg af effektforstærkere.
Lyden og tilpasningen til guitarens frekvensområder er rigtig god med den velvalgte eq. Der er alle de kræfter, man kan forvente og jeg spiller selv større steder op med to kabinetter i stereo. I brokoblet tilstand trækker den nemt et 4x12" til bristepunktet for lytternes trommehinder.
Lyden er klar og Engl 570'erens fantastiske rørklang gengives loyalt og præcist - ingen grund til at investere i en dyr rør-poweramp - i hvert fald ikke for mig...
Den er alle pengene værd - også selv om du vil bruge den til andet end guitar

Super amp
Anonym 14.12.2016
I run the palmer true 2 celestion 30 Harley benton and a Boss gt 100..
for home use.. its sounds fantastic..what a bargin 2000 ,. danish kr..

Great poweramp
Anonym 24.04.2016
I have been using this poweramp together with my Kemper and it works just great. The Eq section is a great feature.