portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 3-4 uger
På lager indenfor 3-4 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

Anonym 14.01.2016
Denne mikrofon er min go to mic, for alle situationer. Den har en utroligt lækker lyd og er meget brugervenlig; men med mulighed for at lege lidt med dens profesionelle "features" med tre forskellige patterns, high pass filter og low cut. Jeg købte denne mikrofon sammen med en Samson C01 og jeg behøver i virkeligheden ikke flere mikrofoner. Den er helt vildt universal og kan ekseptionelt godt bruges til vokal og akustiske instrumenter. Jeg har ikke oplevet et problem endnu og jeg har haft den i et år efterhånden. Hvis du gerne vil indspille i dit hjemmestudie eller leder efter en ny mikrofon til studiebrug, har denne mikrofon det hele og mere til, for relativt få penge. At man får "hele pakken" i denne studio solution pakke, for et latterligt lille ekstrabeløb er jo intet mindre end fantastisk.
Kort sagt: ja, jeg vil uden tvivl personligt anbefale Røde's NT2-A.

n
Fed mikrofon - træls holder
nvenkors 23.03.2021
Mikrofonen lyder lækkert og er nem at bruge til både akustiske indspilninger af instrumenter og af vokal. Den medhørende holder med popfilter er dog lidt billigt lavet, og selve skruen, der holder popfilteret på plads gik hurtigt i stykker for mig.

J
fantastisk god lyd.
JanErik 30.06.2020
En rigtig god mikrofon. Jeg bruger den til tale, sang og lyde af forskellig slags, Sammen med Zoom h6 og min mixer fra Behringer X 1832. Selve mikrofonen fremstår lys og varm i klangen, uden at være farvet i klangen. De forskellige indstillinger på mikrofonen er meget brugbare og helt sikkert pengene værd.

N
Microphone for recording
Neslo 21.04.2020
Jeg bruger mikrofonen til indspilning, sammen med Zoom R16.
Mikrofonen har mange feautures og kan anbefales!

One of the best low price microphones on the market
Anonym 31.01.2017
I bought this for an upgrade to my home studio.
I have always loved Röde microphone and this is one of the reasons.
They microphones has such a good and warm sound and even the design looks good.
This and the NT1-a are the best low price home studio recording solutions you can get.
10/10

N
God kvalitet
NoahVilder 30.04.2023
Da jeg åbnede kassen, og tog mikrofonen i hånden, vejede den af høj kvalitet.
Den har en ekstremt klar og god lyd, gode funktioner til forskelligt brug, og så er den nem at bruge

P
Phantom power og lidt jitter, men god til studie brug.
Phomus 05.06.2022
God kvalitet og god til studie / lydoptagelser, hvis man har det rette tilbehør.
Anbefaler dog at man også benytter akustik plader, evt. Reflection Filter / Micscreen.
Her var så et problem med sæt leveret at mic-screen og mic-stand ikke passer sammen... Så anbefalingen i sæt hvor der sættes en Rode mic sammen med the t.bone Micscreen XL - er en skidt løsning.. (Beslag etc. passer dårligt sammen.)

M
Fremragende og alsidig mikrofon!
MartinXYZ 08.08.2023
Jeg har både brugt denne mikrofon til vokal mikrofon til sang i mit ydmyge hjemmestudio og som fritstående mikrofon til videosamtaler/møder og andre samtaler via nettet