portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet fredag, 19.04.
VT
Super fed
Viktor Tobiasen 31.03.2022
Mega fedt instrument som kan benyttes alene eller komplimentere et trommesæt godt.
Kan dog være forvirrende og der er en lang læringskurve for at udnytte instrumentet til fulde. Derudover vil det højst sandsynligt koste dig lidt penge for du kan få præcis de lyde du ønsker
støjniveau

Uundværlig for den moderne trommeslager
Anonym 01.12.2016
Denne sampling pad er intet mindre end fantastisk! Det vil overraske enhver, hvor meget den er i stand til at gøre, og selv efter at have arbejdet med den i lang tid, finder jeg stadig nye funktioner, der gør den endnu federe. Jeg har både brugt den som sit eget lille instrument (kan fungere vildt fedt sammen med akustisk guitar!), men også som en tilføjelse til mit akustiske trommesæt, hvor den gør underværker! Jeg bruger den hver dag, både i øvesessioner og på scenen, og jeg har forsvindende få negative ting at sige om den. Fungerer i nok alle genrer, og kan efterhånden ses til enhver pop koncert.

JK
Fantastisk enhed.
J. K. Pallesen 06.08.2019
Har kun godt at sige.

Grunden til at jeg giver den 4 stjerner i alt er at man skal sætte sig grundigt ind i maskinen for at udnytte den til fulde.

ALLE SKULLE EJE EN!
Anonym 17.01.2017
Roland's SPD-SX er nok et af de mest fantastiske elektroniske intrumenter på markedet. Den fuldender hele mit band til punkt og prikke og jeg kunne faktisk ikke være mere tilfreds. Perfekt brug til både backingtracks og til at trigger samples. Et verdens produkt!