1999 Anmeldelser

Shure SM57 LC

Afsendelse forventet fredag, 19.04.
Tp
En klassiker
Tobias palm 03.01.2022
En klassisk mikrofon. Du har hørt den og den virker til næsten alt. Til prisen er den super god.

M
Fantastisk til prisen
Mullhans 17.08.2019
Købte den for at fange lyden fra min guitarforstærker, men er også begyndt at bruge den til akustisk guitar. Den gør, hvad den skal - og til en meget konkurrencedygtig pris.

Bruce Springsteen indstillede Nebraska med to SM 57'ere. Så er den vel også god nok til os andre …. :-)

H
Klar vokal mic
Hanhan 06.10.2022
Til trods for at SM57'eren markedsføres som instrument mic, bruger jeg den som vokal mic. I en side by side comparison mellem SM57 og SM58 (den klassiske vokal mic) opfatter jeg SM57'eren som mere klar og mere præcis i sin lyd - til min stemme, som fra naturens hånd er lidt mere grødet og mulmet. Desuden er den flottere.

J
Strålende - og du ved hvad du får
JesperJ 15.05.2020
En glimrende mikrofon, som er en fast bestanddel af pro studier verden over. Du ved hvad du får og du får meget for pengene. Fabelagtig på lilletromme, på guitar/bas-cab eller sågar vokaler (Strokes anno 2001-agtigt).

Kanon grej.

God naturlig lyd
Anonym 12.08.2016
Jeg er lige trådt ind af døren til verden musikproduktion, men jeg tidligere haft en lille smule erfaring med opsætning af lyd til f.eks koncerter. Der brugte jeg denne mikrofon rigtig meget, fordi den er handy og kan bruges til alt.
I min produktion er den primært tænkt til at skulle optage min trompet, og det klarer den rigtig fint.
Min vurdering af den, er at man for en lyd til rigtig gode penge.

HY
Henrik Y 11.12.2020
I am a fan of Shure SM57. Have always been. Sounds like 57. I mean you know what you get. A good allround dynamic mic.
Build quality is very good.

s
Great for guitars
stoolie 20.02.2020
I am using it for recording guitar cabinets and misc. acoustic instruments. Also tried it on vocals with success.
I like the versatility of this mic.

JP
Super god mikrofon!
Jonas Pedersen 23.06.2019
Bruger den selv til min snare, og guitaristen i mit band bruger den til hans kabinet. Den fanger lyden helt fantastisk godt, og lever altså op til alt det man siger om den på nettet.

R
Incredible!
RasmusDR 07.07.2018
This microphone is incredibly useful and amazing! It can be used for vocals, where it sounds incredible! It's of course best known for being used to mic up guitar amps, and it deserves that recognition completely!

T
Yes
ThePolliminator 09.11.2020
Legendary mic. Love it for guitar, snare and bass. Lovely!