portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet fredag, 19.04.
M
Kunne ikke være mere tilfreds
Mathias12 13.03.2021
Til at starte med er der kun 2 ting i boksen hvilket er dejligt overskueligt, man får mikrofonen og et popfilter. Angående prisen synes jeg jo selv at det er mange penge, men for kvaliteten som man får ud af det er det alle pengene værd. Hvis man mangler en mixer til den vil jeg foreslå en goxlr :) Jeg vil 100% anbefale en Shure sm7b for enhver der kigger efter professionel lyd, om det så er gaming, podcast eller musik.

Denne mic er en legende, og med god grund!
Anonym 16.03.2017
Hvis du overvejer denne til vokaler, vil du ikke blive skuffet uanset genren. Bedste voakl mic i denne pricerange, og alle studioer med respekt for sig selv bør have mindst én af disse.

M
Fantastisk alsidig mikrofon
Mr-T 11.08.2023
Jeg søgte en mikrofon til mit hjemmestudie hvor jeg fortrinsvist ville bruge den til tracking af vokal. Kravet var at den var direkte og ikke tog for meget af omgivelserne med. Det naturlige valg var denne velkendte Shure SM7B. Den kan virkeligt klare et højt lydtryk og befinder sig derfor godt med en cloudlifter foran. Jeg er glad for muligheden for frekvens rolloff, som er anvendeligt i mange optagesituationer. Denne mikrofon kan jeg klart anbefale til enhver optagesituation og da den tilmed er udtrolig robust bygget, er det en no brainer investering.

C
Standarden for den seriøse podcaster
Claimer 23.01.2022
Fantastisk mic til podcasts, voice-overs o.lign. - men tag ikke fejl, den performer også fremragende til sang samt diverse instrumenter. Den er dynamisk og opfanger minimal rumstøj, sammenlignet med diverse kondensator mics (ingen nævnt - ingen glemt). Den er dog gain-sulten og kræver en Cloudlifter (eller lign.) for ikke at støje - med mindre du har en virkelig god pre-amp naturligvis.

KT
Alsidig mikrofon, bygget som en tank
Kasper T 25.08.2019
Jeg udbyggede mit mikrofon-arsenal med denne for nogle måneder siden, og jeg må sige, at det har været en fornøjelig tilføjelse. Den har nogle områder, hvor den slår alle kondensatorer af pinden, men har også visse områder, hvor en kondensatormikrofon er foretrukket. Jeg bruger den primært på trommer, bas og til tider vokal. Der virker den helt eminent. Super fed feature at man har mulighed for at slå high-pass og low-pass til eller fra på selve mikrofonen.

KV
Kim Von Wilde 05.01.2020
Til prisen er det en rigtig god mic. Lyden kan forekomme en anelse boxy, da den ikke rigtig fanger rummet på samme måde som kondensator mics, men det kan være fedt til growl, rap og ikke mindst live optagelser. Personligt har jeg brugt den til "almindelig" sang, hvor der mangler en anelse air kontra når jeg benytter en af de andre mics jeg ejer, men når vi kigger på prisen, så er det en fantastisk mic.

Amazing
Anonym 29.01.2017
This is my fave mic! Love it.. It's fantastic for broadcast, and i use it for vocals aswell! I would advice to boost the top end EQ on the backside of the mic aswell as trim the low frequencies - it's amazing for female vocals and also very good for male vocals!

MM
SM7B
Mohammad Muhi 11.01.2022
Den er perfekt. Er rigtig glad for at have den

P
Perfekt mic til hjemmestudiet
PeterFJ 15.04.2020
Den giver en utrolig klar og god lyd og fungerer godt under selv meget dårlige betingelser forårsaget af fx støj og dårlig akustik.

MS
En klassiker, som er en smule overvurderet.
Morten S 22.11.2018
Jeg synes ikke lyden er den bedste for en dynamisk mikrofon i denne prisklasse, selvom den er med i top.
Men for meget for pengene i form af et lækkert ophæng, 2 slags vindhætter og både low-cut og presence boost, og så ser den fed ud. Det lave output gør dog lige at den ender på 4 stjerner i stedet for 5.