Stairville Led Bar 240/8 RGB DMX 30°

Forventet levering mellem mandag, 29.04. og tirsdag, 30.04.
Okay til prisen
Anonym 05.03.2017
Jeg har investeret i to af disse. Der er fire DMX modes, 2ch, 3ch, 5ch og 24ch. I 2ch kan man kun styre forskellige effekter, men uden nogen mulighed for at styre intensitet eller strobe etc. De andre modes er der ingen effekter, kun dimmers og ved 5ch er der også en kanal til strobe. De kan godt virke til uplighting med master/slave og der er nogle få indbyggede programmer som man kan styre via de fire knapper under skærmen.

Ved mine virker den ene som beskrevet i manualen og den anden har lidt sit eget liv. Forstået som at når den burde være i sound-active, så laver den bare lidt af hvert tilfældige effekter, hvilket betyder at man ikke kan have den til at følge musikken, men er nødt til at lave sit eget program til den.

Jeg styrer alt mit lys via DMX, da det nemt gør at jeg kan tænde og slukke for forskellige effekter, lasers og andre ting og derved skabe variation i mit lysshow. Så fordi at det for det første kunne være meget rart med mulighed for dimmers og strobe (2ch), når man bruger DMX og vil bruge de indbyggede effekter og fordi at den ene ikke virker ordentligt, så kan jeg ikke bruge den LED bar i mit setup.

Jeg vil kun anbefale produktet, hvis den skal bruges til uplighting eller andre simple setups.

ds
fantastisk ledbar men sindsygt lysudbytte
dj splittet 25.03.2020
jeg har købt disse og brugt dem til flere jobs, både indendørs og udendørs de kan lyse op ved højlys dag og igennem matte plastikposer

J
Value for the buck
J.Stadel 16.06.2022
Bought 4 of these. Quite surprised with the amount of brightness that emits from this non-costly bar, only BUT I have, is that, even though the housing is aluminium, the end pieces are plastic, and honestly doesn't seem that strong, but I am still to prove my suspicion against this issue as they only arrieved a few days ago, but thrilled enough to order 2 more a few day after

C
ChristianAA 15.05.2019
Good for the price, but would like the build in program to fade more smooth.

Lækker finish
Anonym 08.11.2016
Billig og god lampe til prisen

Lamperen er en god billig lampe der åbner for mange muligheder indenfor lysdesign. Lampen er et godt valg for amatøren der ikke har den helt store penge pung.

Der er ikke så gode muligheder for at sætte lamperne sammen hvis man har det i tankerne.

T
Godt til små gigs
Taleboblen 03.01.2019
Det giver bare en helt anden stemning når man spiller et gig og der er noget lys til at ramme scenen lidt ind med og skabe focus omkring scenen.

super nemt at anvende, kraftigt lys og meget fornuftigt pris!

har ikke prøvet DMX funktionaliteten endnu men der er en fed feature at have.
lyseffekt

Rigtig godt lys og mange gode programmer!
Anonym 02.01.2017
Et rigtig fint produkt til prisen. Lever fuldt op til forventningerne. Der er mange programmer og god lysstyrke. Nem at opstille og konfigurere.

NR 1
Anonym 27.12.2016
Det er ikke forsjov at den er den meste solgt i sin klasse det er ikke kun prisen , men den lever også varen for prisen og lidt mere til.
lyseffekt

Overasket over kvalitet af produkt
Anonym 30.11.2016
da jeg første gang prøvede led barren blev jeg overrasket over, hvor godt den rent faktisk lyser. til prisen er dette et helt utroligt produkt !

g
OK i forhold til pris
ginoue 31.05.2021
For at få god fuld effekt bør man have flere af disse forbundet. (Chain) , med master -> Slave -> Slave etc..
Kvaliteten virker ok, mangler at teste dem udendørs i sollys.