1944 Kundebedømmelser

Thomann Kazoo (Metal)

Afsendelse forventet fredag, 19.04.
Ultimate kazoo kid overload!
Anonym 29.03.2017
bedste kazoo jeg nogensinde har ejet, jeg spiller kazoo på konservatoriet og bruger denne som mit primære instrument

Fedt lille instrument!
Anonym 07.01.2023
Købte denne Kazoo som en gimmick, som jeg har med på arbejde som pædagog i børnehave.. Den skaber enormt stor glæde for børnene, og jeg synes det er super sjovt at introducere dem for sådan et instrument - man kan jo praktisk talt spille ALT..

d
Billig og holder ikke evigt!
dollartenor 08.05.2020
Anvender den til øvning og på scenen. Bliver noget slidt efter et par års brug. Er så billig, at der så bare kan købes en ny. Derfor køb en håndfuld, når du skal have én.

VN
Meget sjov :-)
Villy N 02.02.2022
Meget sjovt instrument. Kan virkelig supplere andre instrumenter guitar, klaver etc. på en spændende måde

Dd
super til prisen
D drummer 22.02.2021
fungere og lyder som den skal, samt virker godt robust

C
Pæn og god kazoo
ChristofferDenmark 04.12.2019
Kazooen fremstår flot og vellavet. Lyden er som den skal, og det er nemt at skifte membran når det bliver nødvendigt.

En Kazoo - Intet andet
Anonym 13.02.2017
.. Men sjovt instrument hvor de fleste kan være med.. Vi brugte denne til en koncert op til Jul, på Elvis's Blue Christmas.. Stor succes :)

BC
Nice kazoo
Billy Chapeau 26.09.2019
This is your basic kazoo. Just what I expected. I'm totally satisfied with this product.