bærekomfort

Superlux HD-681 Ear Pads Velour

Afsendelse forventet fredag, 19.04.
Bedre end HD-668B standard pads
Anonym 01.12.2016
Købte disse volour earpads til mine Superlux HD-668B, og de passer perfekt, selvom de bliver markedsført til Superlux HD-681 modellen (der står endda på pakken man modtager dem i, at de er beregnet til begge modeller).

De er mildest talt forfærdelige at få på/skiftet, men det er ikke en umulig opgave. Det kræver bare noget tålmodighed og eller stædighed.

Når de endelig er sat korrekt på, så er de mere behagelige end de standard imiterede læderpuder der er på Superlux modellerne. Man kan bære høretelefonerne i længere tid, uden at ørerne bliver varme og svedige. Dog er jeg lidt skuffet over teksturen, der er en smule rå og ikke så blød som man ser det på highend høretelefoner såsom Beyerdynamic DT 770 eller 990.

Havde forventet mere til prisen, men er stadig tilfreds med produktet.
bærekomfort

M
No more wet ears
MBassadore 03.11.2020
If you're dealing with sweaty ears, you will have much more air circulation than the artificial leather ear pads which are standard.

RP
Comfy perfect fit for my Superlux
R Petersen 16.05.2019
Bought these to replace the leathery ones that comes with the HD-681. These velour pads are so much more comfortable. Highly recommended.

h
Passt nicht
hero1970 07.09.2023
Ich habe diese Earpads zusammen mit den Kopfhöreren Superlux HD-681 gekauft damit die Ohrauflage noch weicher wird. Leider lassen sich die Ear Pads nicht auf die Kophöhrer aufziehen, denn der Ring ist viel kleiner als die originalen. Auch ist die Verarbeitung schlechter als die Originalen und ich traue mich nicht weiter zu ziehen, weil der Plastikrand sonst reissen könnte.