21,90 kr

Afsendelse forventet torsdag, 28.03.
h
Ikke flere pops!
hamLeth 04.02.2022
Passer perfekt til min håndholdte mic. Har ikke prøvet at optage med den endnu, men er sikker på den nok skal hjælpe mod uønskede pops osv

NB
No extra length, snug fig
Nikolai Beier 30.09.2019
Can just cover the grille of a SM58-style mic. The bigger mics like Sennheiser e965 and DPA d:facto will not get the backward facing part part of the grille covered.
Can also fit under a “Rycote Mini-Wind Screen 80”.

D
Pretty ok!
Duckception 09.07.2017
It's durable, looks great and works like a charm. It's overall a great windscreen.
Personally i had a rough time fitting it on my microphone (Blue Yeti) so if you have a big microphone, like me i recommend you get a bigger fit. But its perfect for a bit smaller microphone ?

t.bone Windscreen WS60
Anonym 24.04.2016
I needed a windscreen that would fit my condenser microphone Røde NT1A. The t.bone Windscreen WS60 is a perfect fit. The quality of the product material is quite good actually, considering it costs almost nothing worth mentioning. Now my microphone is definitely well protected against wind, dust and...yes, of course...spit!!!

B
Passer til mere en bare en SM58.
BassAlert 28.06.2020
Ganske god windscreen, ingen grund til at bruge flere hundrede kroner på sådan et produkt. Har min sat på en Shure Beta87 uden problemer.

K
Opgrader din Røde Procaster
Kastrup 01.03.2021
Perfekt størrelse til at skære til og bruge som ekstra polstring under dækslet i toppen af Røde Procaster.

N
De er det værd man giver for dem
NSVS 24.03.2020
Lidt vel grov skumgummi. Bruger dem kun når jeg skal undgå små stød og i de sjældne tilfælde der ryges hvor jeg spiller. Så smider jeg dem ud.

PL
Passer fint til alle mine mikrofoner.
Peter Lehmann 18.06.2019
Passer fint til alle mine mikrofoner. Det giver mindre sus hvis det er vindigt til en koncert. Desuden giver den ekstra hygiejne hvis man skal dele mikrofonen med andre bands

CE
Kunne ikke få den på
Christian Erichsen 13.04.2021
Jeg tror den er for lille til min Blue Yeti, jeg kunne ikke få den på uden den gik i stykker dsv

G
god billg popfilteer
GunnarVEVO 26.03.2020
god popfilter til en pris du ikke kan klage over