Thomann E-Guitar Case BK Wood

Forventet levering mellem onsdag, 24.04. og torsdag, 25.04.
F
Bedste til prisen
Fredhunden 13.02.2019
Helt sikkert en god kuffert til prisen, den lugter lidt af lim men det går væk hvis man lader den stå åbent i et døgns tid. Dog er den lidt tung.
Edit efter et år er den pindebrænde. Hvis man tænker man bare lige skal bruge en case og kun har råd til den her er den fin, men jeg vil ikke købe den igen.

a
awangerin 14.07.2020
den er stor og klodset men beskytter meget godt

D
Dejlig og lige til
Dr-ø 10.08.2018
Super stabil case. har brugt den til alt for Fender til Jackson super strats, alt ligger pænt, Dog en lidt underlig lugt :P

LN
passer til de fleste guitarer.
Lars Nykjaer 30.10.2021
den passer til Jaguar og jazzmaster

Fantastisk kassse
Anonym 19.06.2016
Til mindre end 400 kr. får du en kasse i samme kvalitet som fenders, der koster ca. det dobbelte. Tysk kvalitet

Does the job
Andersen 23.05.2021
No need to pay double or triple the price for at branded product. This case does the job as intended.

K
udmærket
KJlarsen 06.05.2019
God taske, men desværre lidt for stor til min strat, så tasken egner sig bedst til guitarer med standard mål. Når det er sagt, er den godt forarbejdet og beskytter guitaren optimalt.

Bo
super god kvalitet
Billig og super kvalitet 20.07.2022
God og ordentlig kvalitet til prisen

M
Tilfreds
Mats84 02.09.2022
Jeg er tilfreds med denne kuffert/case.
Den passer rigtig godt til en stratshape guitar, og så er der plads til lidt tilbehør også. Jeg vil anbefale denne som en god start-case, til forholdsvis billige penge

@
Great quality
@thebrokenhand 01.10.2019
The guitar case is really nicely made. Everything inside is as I would expect from Thomann; Great quality!