2094 Anmeldelser

Thomann E-Guitar Gigbag Eco

Forventet levering mellem mandag, 29.04. og tirsdag, 30.04.
H
Virker fint til simpel transport
Hexaleadguitar 24.10.2021
Jeg tør ikke bruge den til andet end simpel transport hvor jeg har den på mig hele tiden da det er tyndt stof

S
Virker til det den skal
Svingbing 04.09.2020
Jeg har to af dem derhjemme og det er altid den slags taske jeg vælger. Godt designet og godt lavet

J
Not really that good.
Joha8300 04.01.2023
What can I say. It is pretty easy to carry. However it has no real padding. If all you need it for is carrying your instrument in public, then it is fine. But you will need to be careful with it, since there will not be much protection if you hit it on something. Personally I would suggest buying something better, especially if you are using it to carry a more valuable instrument. If you are new to playing guitar, and you just need it for transportation to lessons or school, then it does what it needs to.

FS
Nem
Frederik Skovholm 26.12.2023
Meget nem at bruge ikke så dyr og gør hvad den skal👍🏼

You get whay you pay.
Anonym 28.01.2016
If you hope for a Gigbad that can take the pressure of constant touring, you're gonna have a bad time. it is a okay gigbad if you just need something fast.

J
Joenner 20.04.2024
Fin billig gigbag som gør hvad den skal.

K
En god gigbag