håndtering

stabilitet

Thomann Orchestra Music Stand

Afsendelse forventet lørdag, 30.03.
CD
Claus Due 05.02.2022
Plastik højde spænderne blev skør pga af ælde (5 år)

God stabilitet
Anonym 02.03.2017
Et rigtig godt stativ, især til prisen. Stativet kan bære høj vægt og stadig være meget stabilt. Der er ingen slinger i valsen tø-hø. Der er brugt ok materialer, dog føles plastikken en smule let at knække, men det er ikke sket endnu.Og her bør nævnes at jeg har 20 stk. stativer som bruges på en efterskole. Eneste minus er kraven/spænde-muffen, der dækker overgangen mellem de 2 teleskop-rør, der let kan blive hevet ud af position, og kan være næsten umuligt at få på plads igen. Man lærer dog hurtigt at tage hensyn til det, så for mig er det ikke længere noget problem. Men det kostede da 2 stativer inden jeg fik det lært. Alt i alt et rigtig godt stativ........

Værd at købe
Anonym 27.11.2016
Dette nodestativ er et rigtig godt nodestativ. Det kan godt være det ikke er K&M, men det er nemt, godt og BILLIGT! Det er nemt og folde sammen, det fylder måske lidt, men alt i alt et godt nodestativ, som er meget stabilt.

Thomann og Millenium har lavet mange produkter, som jeg har været rigtig glade for inde for slagtøjsinstrumenterne, såsom køller, stativer og borde. Og det er fedt, at de tager de dyrere ting og laver en ny, holdbar og billigere udgave. Jeg glæder mig til fremtiden og se hvad de finder på.

Perfekt på alle måder
Anonym 07.09.2016
Det her stativ er et af de billigste der findes hos Thomann, men kvalitet og pris følges på ingen måde ad. Og det er meget positivt ment, for det her stativ er jeg virkelig glad for.
Der er plads til to A4-sider på selve holderen og det står på et kraftigt stativ med kraftige ben.

Skruer og beslag virker også super stabile.

Jeg har brugt det til løse nodeark, dvs. ikke noget tungt, men jeg er helt overbevist om at det også sagtens kan holde et ringbind med masser af noder/tekster i.

Kan klart anbefales!!

S
Ringe kvalitet, gik hurtigt fra hinanden
Saxen 31.10.2018
Nodestativet gik hurtigt fra hinanden, uden på nogen måde, at jeg havde behandlet det forkert. Samlingerne kan ikke spændes ordentligt sammen og stangen glider ned med en nodemappe på. Jeg har repareret mit, så det virker endnu. Prisen var dog god, så hvis du bare vil have et nodestativ til pynt, så er det okay.

M
Billigt og gedigent nodestativ med lille problem
MHSec 01.08.2020
Eneste irritationsmoment/problem synes jeg er, at hvis man lægger meget tunge mapper og nodebøger på pladen, har den en tendens til at vippe eller "synke". Der sidder 2 vingeskruer under, som man ofte må efterstramme for at pladen bevarer sin hældning. Alt andet på stativet virker meget solidt og stabilt, og prisen er jo fin.

L
Det er et stativ...
LMJ73 16.08.2020
Det virker som det skal, og det er meget stabilt. Prisen er latterlig lav i forhold til kvaliteten. Mit kom dog med et bøjet hjørne, men det er kun af kosmetisk betydning.

HD
Sturdy, easy, but fills a bit when collapsed
Ham Der Wörm 06.01.2018
Hard to tip over, seems solid, not wobbly at all. The sheet plate is a big large when you collapse it for transport, but this maybe also helps with the sturdiness when it is set up.

Gør hvad det skal
Anonym 25.06.2016
Jeg har efterhånden købt nogle stykker af disse, så jeg har været fint tilfreds med dem.
De står stabilt, opfylder kravet om at holde en mappe med tekster, så er det dette du er ude efter, så kan dette stativ sagtens opfylde dine krav.

SO
Udmærket
Svend Omar 14.05.2022
Rigtig godt, billigt men robust nodestativ.