Thomann Pedal Board Tape

Afsendelse forventet lørdag, 30.03.
PL
Super simpelt - super kraftigt!
Peter L. N. 28.03.2018
Er ret overvældet over denne tape. Der skal ikke bruges meget, for det er ualmindeligt stærkt, og der er ting jeg nok aldrig får af igen, efter at de er sat på med denne tape.

MEN - bruges det i moderation, og rigtigt, så er det intet mindre end fantastisk, og lækkert at begge elementer er ens, så man altid kan kombinere som man ønsker.
Bruger den også til at fastgøre kabel-ties i mit rack, så jeg lige kan "klæbe" dem på plads når jeg pakker sammen, og så tage dem af, når jeg skal have rullet kabler ud live.

B
Great pedalboard tape
Bolar 03.03.2021
Much better than standard velcro. Be careful, not to use too much or you will need a crowbar to remove the pedals from the board.
Considering how little you need , it's actually quite cheap.

t
God og sikker installation.
tokemon 25.03.2022
Dette virker perfekt og giver en sikkerhed og stabilitet som mange andre produkter ikke kan. Kan varmt anbefales.

E
Eokire 31.10.2017
If you want your devices to sit tightly then look no further! The Thomann Pedal Board Tape gets really tightly stuck and its locking mechanism makes sure that your things do not fall off. The only minus is that it sticks so tightly so if you want to rearrange your stuff getting the tape off is difficult. Otherwise it's the best!

h
Bedste velcro til prisen
harmonizerdude 08.11.2017
Rigtig god velcro! Har efterhånden prøvet nogle forskellige slags af, men jeg synes klart at dette er den bedste.
Jeg kan ikke få mine pedaler af mit bræt nu, så de er bedst egnet til de bræt der ikke skal lave for meget om på!
Man får også meget velcro med i en pakke, hvilket kun er et plus!

For stærkt...?
Anonym 03.08.2016
Jeg brugte noget velcro før som ikke holdt pedalerne godt nok i boardet, så jeg blev anbefalet Thomanns eget produkt. Det havde bestemt den ønskede virkning, men da jeg så ville flytte rundt på pedalerne bagefter var det nærmest umuligt. Velcroen i bunden af boardet begyndte at gå op fordi jeg blev nødt til at hive hårdt for at få pedalerne af, og nogen gange resulterede det i, at velcroen fra dette pedal board tape blev siddende...

H
Vidunderligt Alternativ
Hingel 02.02.2019
Prisen virker langt over, og næsten unødvendig ift. normal velcrotape. Til min Overraskelse har jeg oplevet at Hvad man får for pengene går næsten ud i ét.
Optimalt skal man have normal "Loop" velcro som base og så bruge dette som bindingen på det, der skal sidde fast.
Der skal ikke bruges ret meget på effektpedaler og strømtrafoer mm. Da det kan nøjes med at montere kanterne og sidde mere end jævnt og stabilt fast. jeg kan løfte mit 5+ kg tunge board just ved at holde fast i en af hver eneste pedal.

Would Recommend: Hvis man søger noget ekstra forsikrende binding på effektbrættet, eller bare at hænge ting op med i hjemmet!
Would not Recommend: hvis man agter at belægge en større Board eller er på budget - Så hellere smutte på Ebay og vente den ekstra tid på billig "Velcro".
(Dette er også gjort med succes)

ES
Det er for godt
Emil Sonne 08.06.2019
Hvis du tror du kan få din pedal af igen... GLEM DET

L
Godt produkt
LasseCha 15.11.2017
Lever fuldt op til forventningerne. Limen er god og velcroen virker solid.

K
Very, very strong pedal tape.
KasperF 12.04.2018
This is a very strong pedal board tape. If you use a lot of tape it'll be almost impossible to get pedals off the surface again. I would only use this for quite permanent installations.

You can also use this with normal velcro for a somewhat looser connection.. that's how I use the product. This tape goes on the board, normal velcro on the pedals themselves.