T-Rex Fuel Tank Classic

Forventet levering mellem mandag, 29.04. og tirsdag, 30.04.
JA
Udmærket
Jakob A 19.11.2021
Den virker meget solidt bygget. Den giver mulighed for at tilslutte de fleste standard pedaler, og lidt til. Den er super kompakt og nem at montere under mit Tonetrunk board, og så er prisen også mere end fair.
Jeg forestiller mig at den kan dække rigtig manges behov godt.

Desværre erfarer jeg, at min EHX B9 (orgel effekt pedal) giver en svag kontinuerlig tone, når den er aktiveret - uden at jeg spiller. Jeg formoder at det er grundet de ikke-isolerede indgange. Det er under alle omstændigheder lidt frustrerende, da jeg nu ikke kan have den pedal på boardet, hvilket var en af de største grunde til at jeg opgraderede fra Fueltank junior, hvor det vel at mærke ikke var et problem.

På den positive side, har min frustration over dette inspireret mig til at skære ned til et mere essentielt set-up, hvor fokus udelukkende er på tone.. Ja, sådan kan det også gå! :)

G
A must have!
Grathwohl 27.12.2017
A must have if you struggle with noise in your signal chain.

K
Gør det den skal
KJlarsen 13.10.2020
Har denne siddende under mit board, idet T-rex har lavet en holder der nemt skrues fast på boardet, uden forarbejde med at bore.
Den giver fint strøm til mine boss pedaler, og er solid.
Jeg købte idet jeg vidste jeg ville bruge flere og flere pedaler, og med 8 udtag, er der mere end nok.
Eneste minus er at det ikke er isolerede udtag, men støjen er stadigvæk svag, og dette skyldes næppe Fuel tanken.

n
nicqvist 01.02.2019
en rigtig livs og tids reder, når man er ved og ha et par pedal'er,
der er ledninger i flere længder så man kan nå ud til alle sine pedaler, og den kan sagtens tage en del pedal'er så længe man tænker over A på de pedaler man har.
så gerne der kom en længere størmledning med, da jeg måtte skifte min ud med det samme.

E
Gør hvad den skal
Ejsing 29.12.2018
Den er en okay, men ikke fantastisk. Mest af alt så kommer der en svag brummen fra den - altså rent akustisk, der er ikke i signalet. Med det er alligevel irriterende når har den tændt der hjemme i de sene aftenstimer.