Vic Firth SIH2

Forventet levering mellem onsdag, 24.04. og torsdag, 25.04.
J
Passer godt på ørerne
Jørgensen 11.07.2022
Det vigtigste er ikke at smadre ørerne. Og her er disse bøffer rigtig gode. Trommer og band lyder stadig godt med dem på og de falder ikke af/ud ligesom in ears kan risikere. Jeg har kun et lavt klik-signal i dem, så jeg ved ikke, hvordan fx elektriske trommer ville lyde i dem.

TS
Gør hvad de skal
True Story 26.10.2020
De dæmper godt, hvilket er det vigtigste. De lyder dårligt/ikke repræsentativt, så når man som jeg, tracker sig selv, så kræver det lidt tillid. Det er dog ikke det største issue. Jeg fik præcis, hvad jeg forventede og havde behov for og til prisen, kan man sgu ikke klage. :)

w
Great for the price
wheelass 28.07.2020
Use these for electrical drums, and stick noise is almost absent. Sound is not brilliant, but fine for the price.
Could imagine these could work well for acoustic drums also,

Hd
Middelmådig til formålet, elendig pasform
Ham der Simon 26.08.2022
Prøvede dem én gang, men da de åbenbart ikke passer til folk med større end det gennemsnitlige hoved var det ikke den mest overvældende oplevelse. Lyden var fin, den dæmpede støjen tilpas (selv i et lille ubehandlet værelse), og ellers okay. Den trykker en ok mængde på hovedet (som den jo nok skal), men kan ikke justeres langt nok ud til folk med store hoveder som virker lidt fjollet. Har du et normalt/lille hoved vil jeg dog stadig anbefale dem da det opfylder det de lover

DG
Gode, men ikke perfekte
Don Gissel 11.03.2024
Da jeg lige havde fået disse hovedtelefoner satte jeg dem til og tog dem på, og blev øjeblikkeligt skuffet. Lyden var forfærdelig, og bærekomforten på mit relativt store hoved var dårlig. Jeg var egentlig parat til at sende dem tilbage, men tænkte, jeg ville give dem en chance mere – og det er jeg glad for.

Efter at være blevet spillet til nogle timer er lyden forbedret markant, og selvom den selvfølgelig ikke kan matche mine åbne (og væsentligt dyrere) sæt, så er den mere end rigeligt god til, at jeg kan stole på den når jeg optager. Bærekomforten er også blevet bedre, især når man sørger for at udvide bøjlen fuldt før man tager sættet på, men bruger man som jeg briller må man leve med, at det aldrig bliver helt bekvemt.

Til gengæld er lydisoleringen fantastisk, og jeg var aldrig i tvivl om hvad der foregik i lokalet via. monitormixet. Som en solidt bygget arbejdshest er de et rigtigt godt valg, men det er ikke nogen, jeg ville nyde at have på i timevis.

Too effective
Anonym 11.12.2022
Good comfort, acceptable sound but way too dampening so my drums are difficult to hear - and I even play rock. I would prefer less reduction/dampening.