22,90 €

Arvioitu lähetyspäivä Lauantai, 30.03. mennessä
D
Perushyvä laulumikki
DerRoskbaga 15.06.2017
Tilasin kyseisen laulumikin noin kuukausi sitten. Sen jälkeen se on ehtinyt jo nähdä pari keikkaa ja monta treenisessiota.

Sain heti huomata että mikki on suhteellisen tummasoundinen - mikseristä saa leikata matalia taajuuksia mikäli mielii päästä "karaokesoundista" eroon. Kun ekvalisoinnit on kunnossa, on kyseessä varsin käyttökelpoinen mikrofoni. Kollegan jonkin verran kalliimpi AKG:n laulumikki oli paljon kiertoherkempi koko projektin ajan tilasta riippumatta, vaikka olin lähempänä kaiuttimia. Etuvahvistin-gainia mikkiin sai myöskin laittaa huolella, mikä oikeastaan on minulle vahvasointisena laulajana ihan hyvä asia. Se kuitenkin rajoittanee hentoäänisten laulajien käyttömahdollisuuksia - tai sitten pitää olla mikseri jossa on paljon etuvahvistusvaraa.

Laadusta minulla ei ole toistaiseksi pahaa sanottavaa. Mikkiklipsi on tiukka, joten mikki ei ensikäänteessä löydy lattialta. Myös XLR-liitäntä tuntuu olevan hyvää tekoa, ei mitään ongelmia sen suhteen. Mukavaksi yllätyksekseni mikin mukana tuli kova boksi, mikä tekee mikin säilyttämisestä vaivatonta ja turvallista.

Olen saanut keikkaillessa olla tekemisissä monenlaisten laulumikkien kanssa, ja sain iloiseksi yllätyksekseni huomata että tämä halvan hintaluokan mikrofoni on erittäin käyttökelpoinen kalliimpiinkin mikkeihin verrattuna. Voisin hyvinkin tulevaisuudessa hankkia useammankin kappaleen XM8500-mikkejä. Hinta on todellakin kohdallaan, ja jos tietää mitä tekee, kyseisestä mikrofonista saa todella paljon irti. Aika näyttää miten mikki tulee kestämään käytössä, toistaiseksi näyttää hyvältä.

M
Marko6476 24.03.2015
Behringerin dynaamisen laulumikrofonin kohdalla on hiljennyttäen otettava lakki pois päästä, koska se on pelkästään niin uskomattoman hyvä.

Ostin ensimmäisen XM:n n. pari- kolme vuotta sitten jonka jälkeen en ole laulanut keikkatilanteessa muihin mikrofoneihin.
Tässä mikissä on todella selkeä, kirkas yläpäätoisto, jopa erinomainen eroittelevuus.
Tummempi soundiselle laulajalle aivan loistava vaihtoehto- Selkeyttä ja herkkyyttä arvostavalle.
Keikkamuusikkona toimiessani suhtaudun mikrofoneissa ja instrumenteissä skeptisesti hyvin halpoihin tuotteisiin ja monesti huomattavia eroja onkin mutta
tämän mikrofonin kohdalla täytyy pyörtää puheet halvasta ja huonosta.
Alunperin ostamallani XM:llä olen keikkaillut n. 300keikkaa.Mitään vikaa ei ole.
Väri on mikin pinnasta haalistunut, ei muuta.
Tilasin jo hyvissä ajoin samanlaisen varamikin jos jotain vanhemmalle palvelijalle sattuisi, koska paluuta mihinkään perus Shure-SM58:aan Ei Ole ja sitten puhutaankin jo aivan totaalisesti eri hintaluokista...

Suosittelen Karaokevetäjille, kotilaulajille, keikoille ...-minne vain.

Tuntematon 25.10.2014
Hintaansa nähden hämmästyttävän laadukas mikrofoni. Erityisesti beatboxaajat ovat ihastuneet tähän mikkiin, sillä se tarjoaa hyvät bassot ja reilusti headroomia. Itsekin olen käyttänyt tätä lähinnä beatboxaukseen ja huuliharppuun. Mikki selviytyy näistä tehtävistä oikein hyvin. Joihinkin tarkoituksiin soundi voi olla turhan tumma tai tunkkainen, mutta tähän hintaan hävittävää ei juuri ole.

T
Halpa, mutta hintaansa nähden toimiva mikrofoni
TavanTuunainen 19.06.2022
Sanotaan, ettei halvalla saa hyvää - XM8500 täyttää ne vaatimukset, joita tämän hintaluokan mikrofonilta voi ylipäätään odottaa.

Kova kuljetusboksi plussaa. Mikrofonin mukana tuleva/tullut pidike on/oli tosi tiukka ja loppujen lopuksi päädyin hommaamaan mikrofonille hieman isomman pidikkeen ihan käyttömukavuuden takia.

K
Vain 15.60€! Mitä ihmettä?!
KebabGarva 04.06.2019
Kun ostaa tämän mikin, se tuntuu varastukselta, koska tästä saa niin paljon irti äänenlaadusta ja työn jäljestä. Mikrofoni ei ole tietenkään maailman paras mikrofoni, mutta kaikista paras budjettimikrofoni ilmiselvästi!

Olen käyttänyt tätä laulumikkinä, podcastmikkinä, streammikkinä ja chatmikkinä ja on toiminut ongelmitta. Tietokoneeseen yhdistäminen suoraan usb-kaapelilla sopii ihan kohtuullisesti. Suosittelen kuitenkin ostamaan vähintään usb-interfacen, jotta taustamelua ei olisi ollenkaan mikkiä käytettäessä.

En usko, että tämä mikki tarvitsee enemmän esittelyä. Yksinkertaisesti Behringer XM8500 on edullinen dynaaminen mikrofoni, joka on verrattavissa Shure SM58:iin. En kadu missään nimessä päätöstäni valitakseen tämän Shure SM58:n sijaan ja samalla säästin rutkasti rahaa. Suosittelen!

Todella hyvä perus mikrofooni
0duz 23.02.2021
Ostin kyseisen mikrofoonin streamaus sekä pelaamis tarkoitukseen. Mikrofooni on todellakin hintansa arvoinen.

Mirofooni ottaa selkeästi puheäänen, mutta sen taakse asetettu mekaaninen näppäimistö ei kuulu läpi normaalissa käytössä. Olen kerennyt testaamaan monen laisia mikrofooneja niin headseteissä kuin pöytämallisiakin, mutta tämä on ollut niistä paras. Sen ottama ääni on kaikista luonnollisin ja selkein. Äänishätissä huomataan heti jos käytän jotain muuta mikkiä sekä sen laadusta saatetaan myös huomauttaa.

Rakenteen laatu on loistava ja kestävä. Se on kestänyt kuljetusta kassin pohjalla paikasta A paikkaan B moitteetta. Mukana toki tuli kovamuovinen säilytys rasia/laukku mutta en nähnyt sille mitään tarvetta.

Ainoa miinus ehkä on mikin hiljainen ääni ja lyhyt puhe etäisyys (10-15 cm). Ääni dekissä olen joutunut laittamaan boostin lähes tappiin, jolloin ääni luonnollisesti hieman kärsii.

NN
A cheap mic that works well
Nicholas Name 16.10.2020
Sound quality is what it is but that's what you get when you buy a cheap microphone. I'm satisfied.

E
Ikävä yllätys...
Esuli 04.11.2022
Ikävä yllätys, sinänsä hyvässä perusmikissä oli se, että mikin katkaisinta/kytkintä ei ollutkaan. Nyt käytännössä mikrofoni jää käyttämättä. Tuotekuvauksesss pitäisi olla selkeä maininta ei sisällä katkaisinta/kytkintä.

m
Value for money
m1234m 16.06.2021
Sounds nice, been using the oldest one I got for 6 years on gigs and rehearsals. Clamp has broken down but mic itself works as a charm!

Positiivinen yllätys
Tuntematon 02.06.2016
Tämä ostettiin varamikiksi keikkailuun ja treenikämpälle, mutta korvasi nopeasti aikaisemmin käytetyn sm57:n kitaristin taustalaulumikkinä. Sopii hienosti mieslaulajan äänelle, mikissä ei ole kytkimiä hajotettavaksi ja se tuntuu laadukkaalta käteen. Samaa mikkiä tiedän käytettäneen jo vuosien ajan aktiivisessa keikkakäytössä toisessa orkesterissa, joten kestävyyden osalta tätä voi myös suositella.