Yhteensä
Ominaisuudet
Ääni
Työnjälki

Luotettava kaveri.

Suhteessa hintaan ja kahteen kytkimeen ihan erittäin toimiva peli. Käytän loopperia kolmeen tarkoitukseen: himassa yksin treenaamiseen, trubasovitusten tekemiseen ja akkarin kaverina trubakeikoilla.

Kaksi raitaa ja niiden voimakkuudelle säätömahdollisuus suoraan pedaalista on ainakin mulla vapauttanut keikoilla käsiä: ykkösraidalle voi soittaa kompit ja tokalle melodiat suoraan perään, kun ei tarvitse säätää skebasta tai etuasteesta volaa kesken rakentelun.

Rumpukone antaa sopivasti vaihtoehtoja himassa treenaamiseen ja joskus keikalla olen käyttänyt myös pelkkää basaria tai haitsua tuomaan vähän rytmiä ja varsinkin loopperin kanssa aloitellessa pitämään tempoa, kun oma tuppasi välillä vähän keulimaan. Tap-tempo toimii ihan täysin moitteettomasti. Efektitkään ei ole ihan käyttökelvottomia, varsinkin lo-fillä on joskus tullut kikkailtua.

Input-output-osastolla mahdollisuuksia on täysin riittävästi. Mulle olisi ehkä riittänyt plugiulostulo monona, jos kaverina olisi ollut XLR-outputit (kun soitan suoraan etuasteesta linjaan), mutta stereoplugit palvelee vähän laajemmin jos joskus välissä on vahvistinta tai muuta sälää.

Muistipaikkoja on enemmän kuin tarpeeksi ja niitä saa selattua + pistettyä pyörimään näppärästi jos haluaa jotain tallennettuna pitää. Pedaali itsessään on tehty ihan oikeasti poljettavaksi, kestää keikkakäyttöä hyvin. Sukkasillaan joutuu ehkä käyttämään vähän voimaa, mutta kengät jalassa ja seisaalteen ei mitään valittamista. Siitä ehkä snadi miinus, että virtalähde pitää ostaa erikseen tai bundlena.

Tähdet on annettu suhteessa hintaan ja kahteen polkimeen: käyttö on loogista ja mahdollistaa yleisön edessä looppaamisen, ominaisuuksia on muistipaikat mukaan lukien enemmän kuin tarpeeksi, ääni kulkee läpi kuten pitäisikin ja työnjälki kestää myös kotona silittelyä kovempaa käyttöä. Ei siis valittamista.