15,40 €

Arvioitu toimituspäivä Torstai, 2.05. - Perjantai, 3.05.
R
Luottokielet
Roihulauta 29.03.2021
Pitkäikäiset, hyväsoundiset ja vireen hyvin pitävät kielet rankempaankin soittoon. Ykköskielen olen joskus saanut joskus poikki, kun olen kaikkeni yrittänyt. Ainoa miinus varmaankin korkeasta hinnasta, mutta edellä mainituista seikoista johtuen D'addario NYXL:t maksavat itsensä melko nopeasti takaisin verrattuna halvempiin ja heikompiin kilpailijoihinsa.

P
Täydelliset kielet omaan tarkoitukseen.
Peteee 31.08.2020
Kestää oman kielten vaihtovälin, eli kuukauden ilman mitään ongelmia ja pitää vireen erittäin hyvin.

D'addariot ovat aina olleet tasalaatuisia kieliä, eikä koskaan ole sattunut edes viallista settiä omalle kohdalle.

Huonoja puolia jos on välttämättä aivan pakko keksiä, niin kyllähän nämä yli puolet enemmän maksavat kun vertaa perus d'addarioihin.

n
nikulas 20.12.2018
Vähän hintava kielisetti, mutta sen arvoinen. Tällä pärjää pitkälle, eikä tarvi olla koko aikaa vaihtamassa kieliä. Selkeät värikoodit kielissä ja kaiken lisäksi mukana tulee tarra. 5/5

Yhtään ei ole mennyt poikki vaikka käyttö on ollut kovaa.

T
Parhaat kielet, joilla olen tähän mennessä soittanut!
Teräs 14.09.2019
Käytän näitä D ja Drop c vireissä ja nämä kielet ovat juuri hyvän paksuiset niitä vireitä varten ainakin itselleni. Näissä on hyvä ja kirkas saundi. Bendailu on näillä tosi sujuvaa verrattuna muihin saman paksuisiin kieliin.
Vaikuttavat erittäin kestäviltä ja pysyvät hyvin vireessä. Suosittelen!

Great!
Tuntematon 31.01.2017
Hyviin kieliin kannattaa panostaa muutama euro lisää. Nämä kielet ovat todella pitkäikäiset. Myös soundi on loistava ja vire pysyy halpiksia paremmin. Nämä Daddariot ja Elixirit kuuluvat luottokamoihin.

J
Parhaat kielet
Jador 04.09.2018
Nämä ovat parhaita kieliä, mitä olen koskaan käyttänyt. Nyt jo useamman vuoden olen käyttänyt pelkästään NYXL-kieliä, eikä minulla ole sinä aikana koskaan katkennut kieli. Kilete ovat kalliimpia kuin normaalit Daddariot, mutta laatu on niin paljon parempi. Suosittelen lämpimästi!

s
Hyvät kielet
seppuku 15.01.2020
Oikein mukavan tuntuiset kielet, ja soundi on omaan korvaan hyvä. En nyt osaa sanoa onko nämä paljonkaan daddarion peruskieliä parempia, kun en ole kunnon vertailua tehnyt. Pärjään jatkossa ehkä kuitenkin halvemmillakin kielillä.

V
Hyvät kielet
Vode 20.03.2020
Parhaat kielet mitä olen käyttänyt.
Olen käyttänyt näitä kieliä drop c vireessä nyt 2 vuotta, eikä ole ollut mitään ongelmia.
Plussana vielä hyvä soundi.

p
Varmaankin parhaat kielet tähän asti
parccipircco 17.01.2018
Pysyneet tosi hyvässä kunnossa pitkänkin ajan jälkeen ja sointi on kaikinpuolin ok. Luultavasti jatkan näiden ostamista jatkossakin!

N
Daddarion parhaimmat kielet
Neuvonen 12.07.2016
Parhaimmat kielet mitä tällä hetkellä markkinoilla on. Erottelevat, hyvä pinnoitus, sekä pitää vireen erittäin hyvin.