1958 Asiakkaiden arviot

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 19.04. mennessä
t
Nimensämukainen tuote
tobymandias 05.07.2017
Hyvää lemon oilia. Olen käyttänyt kaikissa ruusupuisissa otelaudoissani ja ajaa asiansa.

Huomioitavaa on se, että tässä tuotteessa on seassa puhdistavaa ainetta, todennäköisesti naftaa (Includes petroleum distillates pullon kyljessä) eli tämä ei ole puhdas mineraaliöljytuote hajusteella tai vastaavaa jollaisia voi myös tulla vastaan samalla nimikkeellä myytynä.

Pullo on sopivan kokoinen kotosalle perushoitoa varten ja riittää pitkään.

Kokonaisuudesta vähentää hieman se, että vaikka korkki on olevinaan lapsiturvallinen oma kaksivuotiaani saa sen auki ilman pienintäkään vaivaa.

_
Hyvä öljy otelaudalle
_Julle_ 20.12.2021
Olen käyttänyt tätä öljyä otelautojen öljyämiseen nyt noin kolme vuotta. Purkissa on tavaraa varmaan vuosikymmeneksi ja työn jälki on hyvää.

Jos on valmis annostelemaan öljyn itse ja huolehtimaan sen käytöstä tämä purkki on hyvä. Vaihtoehtoisesti saa tietysti purkkeja joissa on vanu korkin alla. Molempia olen kokeillut, mielestäni kuitenkin avoin purkki on parempi ja antaa enemmän kontrollia öljyämiseen.

Pitkäkestoisuudesta osaan sanoa sen, että ei ole tarvinnut yhtä otelautaa öljytä kahdesti vuoteen. Toisissa soittimissa kestää vuoden, toisissa lukuisia. Tämä on varmasti enemmän kiinni puusta kuin öljystä.

Lemon Oil
Tuntematon 28.01.2016
Todella hyvältä vaikuttava öljy, kitaran otelaudan puhdistukseen ja suojakäsittelyyn.
Käsittelyn jälkeen otelauta oli taas "uutta"vastaava ja hyvän näköinen.
Kaiken kukkuraksi, tämä tuote on tosi edullinen ja senkin takia tätä voinkin suositella kaikille otelaudan hoitoon.

Great product
Tuntematon 01.04.2017
The bottle will probably last me long enough to miss the bottle and the price was not really that bad heh. It smells amazing and does clean the neck well and when you use it with caution it will leave your neck feeling very good. Just dont use it too much, I didnt happily!

The smell is just great, I was wondering if I could eat it but the bottle said it had some poison or something and I abandoned my idea. Maybe I'll get my edible oils elsewhere than Thomann :D

n
worked wonders
neopi 15.02.2021
This worked wonders on dirty Williams guitar, cleaned the frets and also treated the surface nicely. Can only say 5/5 and would recommend this product. I also kinda liked the scent it leaves.

T
Riittoisa ja ok tuote
Timpaus 04.03.2019
Olen öljynnyt tällä otelaudan aina kieltenvaihdon yhteydessä, sekä käyttänyt myös akustisen ja puoliakustisen puisiin talloihin. Ostin tämän muutama vuosi sitten ja sama pullo vieläkin käytössä, vaikka muutama kitarakin on tänä aikana tullut ja mennyt. Kun olen samaa tuotetta viime vuosina käyttänyt, niin en tietenkään pysty vertailemaan muihin vastaaviin. Imeytyy hyvin, irrottaa töhnät, tuoksu on miellyttävä enkä mitään huonoja puolia ole havainnut, joten tulen varmaankin ostamaan samaa öljyä jatkossakin.

J
Ei moittimista
Jortsi 09.08.2017
Ensimmäinen öljy mitä olen käyttänyt, ei siinä mielessä ole oikein tietoa tuotteen laadusta suhteessa muihin vastaaviin. Ajaa asiansa eli öljyää otelaudan kun levittää pintaan. 2-3 kerrosta olen itse laittanut kieliä vaihtaessa. Ei hirmusen tahraavaa ole tai mitään? Voisin ostaa toisenkin pullon.

J
Juhoney 20.04.2018
Hyväntuoksuista tavaraa. Puhdistaa ja kostuttaa, eli tekee sitä mitä luvataan. Tuote on erittäin riittoisaa, joskin otelaudan täydellinen kostutus ja kiillotus vaatii useamman käsittelykerran.

Kaulasta paremman näköinen
Tuntematon 28.09.2016
Kielien vaihdon yhteydessä tulee aina putsattua sköböt pois otelaudasta ja käsiteltyä se tällä tuotteella. Ihan jees, mutta pihit saavat saman jäljen kyllä vaikkapa rypsiöljyllä. Plussaa tietysti miellyttävästä hajusta.

Vähän tahmean oloista ainetta
Andenius 09.02.2020
Öljysin tällä kitarani otelaudan, ja lopputulos tuntui hieman tahmealta. Puhdistaminen ja öljyäminen kuitenkin onnistui aika hyvin, mutta tätä öljyä joutui hankaamaan pois otelaudan pinnalta loppujen lopuksi, että tahmean tunteen sai pois.